Uitgerekend September 2019

Ondanks dat er wat meerdere gebieden bol worden (toet, lovehandles?), ben ik ook zeker trots op mijn bolle buik... Ik ben rond de 6 kg aangekomen. Ben nu 22+1. Nja ik laat mijn quilty pleasure er niet voor staan hoor?? 
Vergeetachtigheid is hier ook echt een ding? Voorheen irriteerde ik me vaak aan mijn vriend die altijd alles kwijt is, maar ik ben inmiddels de overtreffende trap geworden en ook mijn rijvaardigheid is er nou niet echt op vooruit gegaan...?? 
Vandaag wel een beetje een off Day. Vanmorgen wakker geworden met zeurende bandenpijn die dan uitstraalt naar me rug en andere lichaamsdelen ? super moe en geen fut om ook maar iets te ondernemen. Gelukkig vrij vandaag dus ik kon er lekker aan toe geven. Denk een groeispurt die het oprekken en gebrek aan energie veroorzaakt. Hopelijk morgen weer fit? 

Haha ladyj dat heb ik ook mijn rijvaardigheid word er ook niet beter op...
Heb ook van die rare, domme dingen; sta ik na het sporten ineens met de auto voor mijn ouderlijk huis en denk: huh wat doe ik hier?!?! Op de automatische piloot daarheen gereden maar waarom, geen idee. 
Vandaag ook een echt maandag. Een hele drukke werkdag en heb echt last van een trekkerig gevoel in mijn buik nu. Ga nu lekker douchen en dan met de beentjes omhoog op de bank, ben gesloopt... 

Autorijden.. Ik vind het opeens vreselijk, en eng.  Maar soms moet het en dan gaat het ook wel weer vanzelf..
Hier wel echt een hele actieve baby! De ene dag was hij erg druk, om daarna een dagje bij te slapen denk ik en 's avonds weer actief. 
Tegenwoordig word ik tussen half 5/half 6 wakker geschopt, ergens ook wel een goed teken en wel gezellig maar het schoppen mag wat zachter?

Leuke berichten weer allemaal zeg. Vind het altijd gezellig om allemaal terug te lezen!
Hier gaat alles goed. Sinds vorige week (met precies 22 weken) voel ik mijn mannetje heel duidelijk. Echt schopjes en beweging. Daarvoor was het meer fladderen/trillen en af en toe een schokje. Hele aparte gewaarwording maar ook super leuk natuurlijk.
Vandaag een belletje gekregen en onze meubeltjes worden op vrijdag 14 juni bezorgd! Super leuk en dan komt er eindelijk ook echt verandering in onze logeerkamer. De muur is inmiddels geverfd en er staat een grote doos met spulletjes die we al hebben (eigenlijk alleen wat gekregen dingen zoals kruiken, knuffeltjes, kleertjes en hangertjes). We gaan met hemelvaart lekker een dagje op pad naar Eindhoven en gaan naar de Baby dump. Ze hebben nu leuke aanbiedingen. Even benieuwd naar jullie mening. Wij kunnen een maxi cosi krijgen van mijn collega, die heeft hem ook al tweedehands. In principe ziet hij er nog prima uit alleen is het totaal niet ons ding qua kleur. De bak zelf is donkergroen en de bekleding vrij fel groen met aqua blauw. We wilden zelf een zwarte/grijze kiezen en dan een leuke doek erbij met een accent. Maar nu twijfel ik, is het niet decadent om toch 99 euro uit te geven aan een nieuwe als we er een kunnen krijgen. Nouja dat soort dingen houdt me dus bezig hahahaha
Verder alles goed. Nog steeds af en toe maagzuur en sinds een week is mijn buik ineens erg zichtbaar in jurkjes en rokjes. Met broeken nog prima te bedekken (draag al mijn eigen kleding nog inclusief jeans) en ik voel me prima. 

JLG je hebt wel hele leuke hoezen voor de maxi cosi die je eroverheen kan doen. Zo kan je hem helemaal eigen maken. Mis een idee? En shopse alvast!
Haha juffielies herkenbaar met dat auto rijden.. soms iets te veel op automatische piloot? 

Ja zou inderdaad ook voor een leuke hoes gaan! Wel ff checken op beschadiging en of er geen aanrijding mee is geweest. Las laatst toevallig dat ze anders onveilig zijn. Maar neem aan dat je collega hem anders niet aan zou bieden aan je :) 

Hello..!
Vandaag op de weegschaal bij de verloskundige. Ik moet zeggen.. ze controleren wel wat meer dingen (of vaker) voor mijn gevoel dan 10 jaar terug.. Ik blijk 8 kilo aan te zijn gekomen! Had zelf geen idee, want thuis geen weegschaal. Maar waar het allemaal naar toe gaat die kilo's? Misschien zijn mijn benen ietsje voller, maar ik pas nog in mijn oude broeken (maar gaat natuurlijk niet meer vanwege de buik). Nu bijna 26 weken. 
Gelukkig slaap ik goed en houdt/maakt de baby me niet wakker met geschop. Maar voel haar wel echt erg duidelijk in het algemeen.

JLG, je hebt inderdaad leuke hoezen voor eromheen. Maar inderdaad, hoe waarborg je veiligheid met een 3e hands maxi-cosie?
Ik zou me niet te decadent voelen om een nieuwe te kopen als je er een krijgt aangeboden, dat is toch zeker je eigen keus. Dat niet iedereen alles nieuw wil of kan kopen respecteer en snap ik. Maar dat hoeft niet te betekenen dat jij niks mag weigeren omdat het je het zelfwilt kopen, helemaal als het niet je smaak is.
Dit wordt ons eerste kindje en wij kopen alles zelf, gewoon omdat het kan omdat we er op gewacht hebben tot het financieel kon en er hard voor gewerkt hebbdn, maar ook omdat we bepaalde eisen en wensen hebben.
krijg vanaf de eerste dag dat het bekend is van Jan en alleman dingen aangeboden, tot bakjes voor borstvoeding aan toe.. 
Dat moet iedereen natuurlijk zelf weten.

Terug
Bovenaan