Hahaha Juffielies ik moest gewoon lachen toen ik het las en hoe je het omschrijft, want mijn moeder zei laatst 'ja dan voelt het gewoon alsof je vel tekort hebt he'. Beetje net zoals jij het omschrijft ? Ik heb het ook af en toe en merk dan ook echt paar dagen erna dat mijn buik weer is gegroeid. Denk dat er dan ook gewoon spanning op komt/staat doordat het aan het groeien is en dat het zo voelt. Dus ik herken het wel ja!
Ik ben nu 24.5 week en heb sinds vandaag 2.5 week vakantie. Heerlijk, was er ook echt aan toe: zoveel drukte op werk en stress afgelopen tijd dus was echt total loss. Merk dat ik dat toch minder goed aankan dan voor mijn zwangerschap, komt waarschijnlijk ook omdat ik een zwaar fysiek beroep heb. Volgende week lekker naar Italië voor 10 dagen met z'n tweeën. Verder bezig voor de babykamer.
Ik ben nu 24.5 week en heb sinds vandaag 2.5 week vakantie. Heerlijk, was er ook echt aan toe: zoveel drukte op werk en stress afgelopen tijd dus was echt total loss. Merk dat ik dat toch minder goed aankan dan voor mijn zwangerschap, komt waarschijnlijk ook omdat ik een zwaar fysiek beroep heb. Volgende week lekker naar Italië voor 10 dagen met z'n tweeën. Verder bezig voor de babykamer.