@Mientjeee ik herken dat wel, snel bezorgd zijn en eigenlijk niet gerust te stellen! Als ik dan het hartje heb gehoord heb oid kan ik eigenlijk de volgende dag weer bezorgd zijn, dus ik probeer het nu maar een beetje te negeren.
Bij mij zijn de bewegingen erg wisselend, soms de hele dag door, soms dat ik pas 's middags een trapjes voel. Vooralsnog bij mij geen reden tot bezorgdheid en zeker als ik hier jullie reacties zo lees denk ik, het zal wel goed zijn

Ik ben nu 26 weken.
Verder hebben wij op de valreep besloten toch maar te gaan trouwen vóór de geboorte. Ben nu aan het rondbellen naar gemeentes waar er nog plek is en heb waarschijnlijk een mooie locatie gevonden in Juli ? Wij hebben verder helemaal niets geregeld (qua notariële contracten) en vind het toch wel fijn als alles vanaf geboorte goed zit. Het zal de zwangerschaps-stress wel zijn dat ik niet meer kan wachten, haha.
Voor ons dus een puur administratieve motivatie, hoewel mijn vriend me al 7 jaar geleden gevraagd heeft. Het is er gewoon nooit van gekomen, we hebben er niet zoveel mee maar ik vind het nu toch wel leuk nu we een gezinnetje worden.
En dan ja, gelijk maar een week vakantie d'r achteraan, maar wel in Nederland.
Met 28 weken vlieg ik naar Engeland voor een bruiloft maar dat vind ik eigenlijk al een beetje spannend, niet prettig om in het buitenland te zijn, maar goed ik wil die bruiloft ook niet missen

Succes met inrichten allemaal!