Wauw wat een verhalen allemaal weer. Maar zo leuk om te lezen.
Bij ons gaat de verbouwing goed, en zijn we na 2 weken slopen het huis weer aan het opbouwen. Met nieuw electra, riolering vaste trap badkamer keuken wordt het straks weer een paleisje. Volgende week komen de stucadoors al dus dan is het besef dat het huis weer een woonhuis wordt vast weer terug. Want nu is het een bouwval ?.
Zaterdag gaan we nieuwe vloeren en de kinderkamer uitzoeken. Ik ben nu 25w en 1d dus dat mag wel vind ik. Ook gaan we de kinderwagen reserveren, maar mijn schoonmoeder betaald dus die wilde graag mee wat ik ook wel goed snap.
De baby voel ik voornamelijk als ik rust heb, dus vooral voor het slapen. Wat best irritant is als je wilt gaan slapen, en dan het kindje voelt dus geniet van de schopjes en het zo weer een paar minuten later is voor je weer in slaap valt. Hahaha. Mijn vriend heeft ons kindje nog niet gevoeld. Maar wel zien schoppen door middel van een pasje op mn buik te leggen. Hij vond het geweldig!
Nu hebben we alleen een probleem, door mijn hormonen ben ik gaan twijfelen aan ons meisjes naam. We hebben er nu 2 die we erg mooi vinden en gaan dus binnekort beslissen. Voor nu laten we het zo omdat ik misschien nog van gedachte verander. Mijn vriend vind ook beide namen mooi dus hem zal het weinig uitmaken. Onze jongens naam is wel al zeker.
Verder gaat het goed met me. Maar merk inderdaad dat het steeds al zwaarder wordt. Ik werk als gastouder bij 2 gezinnen thuis. 1 gezin met een jongens tweeling. En een gezin met een meisje en 2 jongens. Ik ben echt gesloopt na die dagen en heb dus besloten om 31 juli bij de 2ling te stoppen. Deze gaan ook verhuizen dus heeft het 2 redenen dat ik zo vroeg stop. Bij het andere gezin is me laatste dag 15 augustus. Dat is wel gewoon 6 weken van te voren. Wat ook aangeraden wordt in dit vak. Ook begin ik bij hen pas weer 7januari ipv half december. Dit ivm de feestdagen. Wat hun fijner vinden voor mij maar ook hunzelf omdat ik anders 2 weken werk en dan weer 2 weken vrij ben ivm feestdagen.. Dus lekker lang verlof.
Ik vind wel dat de zwangerschap onwijs snel gaat. Ondanks ik echt geniet van de schopjes en bewegingen. Ben ik zo benieuwd naar het kindje. Wat het geslacht zal zijn. Op wie het lijkt qua uiterlijk en karakter. En überhaupt hoe het eruit ziet. Zoo spannend allemaal!
Vakantie zit er voor ons niet meer in. Maar in ons nieuwe huis straks genieten zal ook als vakantie voelen nadat we ong 10weken bij mijn ouders gewoond hebben ?