Ik denk dat teveel bewegen niet erg is. Beter lekker bewegen dan dat het stil is☺️ Misschien doet je baby dat welk elke nacht en word je er nu pas wakker van 😉 Maar snap dat je erover nadenkt, is niet mutsen hoor. We kunnen als we zwanger zijn gewoon over alles nadenken he?
Ik kan juist piekeren over te weinig bewegen. Ze beweegt wel, alleen dit weekend meer dan nu. Nu is het 3 keer achter elkaar, van het weekend kon ik het niet eens tellen als ze begon met trappen. Maarja er zit dus nog niet echt een patroon in dus probeer maar te denken dat zo lang ze beweegt het iig goed is haha!
Mentaal vind ik zwanger zijn ook best pittig. Heb toch wel piekerdagen, ben zo bang dat ze opeens stopt met leven. Ben voor dit piekeren ook naar de poh-ggz gegaan, maar die zei dat het normale zwangerschaps onzekerheden zijn. Maar ik heb dan echt het gevoel dat ik er te weinig van geniet, vooral omdat iedereen waarmee ik het piekeren bespreek ook zegt: gewoon genieten.. gelukkig geniet ik ook zeker van het getrappel en babykamer klaar maken. Alleen vind ik het ook super spannend allemaal!