Spannend allemaal zeg Anemoontje! Wel goed om te horen dat het hartje wat meer naar links ligt. Naar al die ziekenhuis bezoeken steeds en dat je voor je gevoel niet echt steun hebt van een VK of gynaecoloog. Veel sterkte nogmaals ?
Wij zijn inmiddels weer terug uit Italië en genieten nu nog even van de laatste daagjes vakantie. Die vooral gevuld zijn met babykamer inrichten, van alles in elkaar zetten ervoor en ook heel veel stuff kopen voor de kleine. Het kamertje wordt zo gaaf en ben er zo blij mee? Maandag moet ik weer beginnen met werken na de vakantie, ik ben dan 27 weken. Hoop enorm dat ik het tot 36 weken vol kan houden, wat wel pittig is met mijn beroep. We gaan het zien, nog steeds weinig klachten op enkel soms wat vermoeidheid na. Belangrijkste is dat ik op het werk gewoon goed oplet dat ik op normaal tempo werk en goed op mijn houding let, stress zoveel mogelijk vermijden. Dan is het wel te doen denk ik. Ik plak achter mijn verlof nog 4 weken vakantie aan, dus ik hoef ook pas begin januari 2020 weer te beginnen ?? Betekent dat ik dit de laatste 9 weken werken zijn in 2019, klinkt toch bizar...