Uitgerekend September 2019

Hoe gaat het met jullie met deze warmte? Ik merk dat ik wat slomer ben, (nog) slechter slaap en me wat minder lekker voel (af en toe hoofdpijn, misselijk, licht gevoel in mn hoofd)... voor ons hoop ik echt dat de zomer mee gaat vallen vergeleken met vorig jaar.
Vinden jullie het moeiliijk om grenzen aan te geven op werk bijvoorbeeld? Ik heb iemand anders gevraagd om een paar uurtjes van mij over te nemen, ik ga vaker eventjes 5 minuutjes zitten en vraag collega's om dingen te tillen. Het voelt steeds "normaler" om t3 doen, maar anders loop ik mijzelf echt omver.
Nog twee dagen werken en dan heb ik lekker een week vrij... ? ik ben er zó aan toe haha

Hebben jullie al nesteldrang?
Ik heb de babykamer al 3x geverft. En elke keer vind ik het niet goed genoeg...
We hebben een piepklein kamertje en ik denk dat ik er nooit tevreden over ga zijn. ?

Groetjes

@Anemoontje ik vond het ook erg ingewikkeld! Ik heb uiteindelijk twee ledikant dekentjes gekocht met een tog-waarde van 1,2. In het begin kun je ze nog dubbel doen en eventueel een tweede eroverheen ik dacht danzal het wel goed zijn. Je kunt altijd weer met warme/koude pyjama's werken.
Na de eerste 3-6 maanden ga ik waarschijnlijk ook over op slaapzakken. 

Nou ik had vanmiddag een heel stuk tekst geplaatst maar zie hem er niet tussen staan... 

Minty. Bij ons wordt vanaf nu alles gedaan dus voor ons zit het werk en op. Ook heb ik niet veel gedaan merkte echt wel dat het teveel was. Donderdag komt stucadoor boven al en de vaste trap naar zolder. Dus wij beginnen ons huis nu op te bouwen. Willen er eind juli toch wel in. Alleen de keuken komt later maarja daar zijn genoeg oplossingen voor. ?
Bij mij ist ook verschillend qua buik wat mensen zeggen sommige vragen decht van bijna uitgerekend. En andere zeggen juist je moet nog wel even.. Dus ja.. 
Wij hebben afgelopen weekend kamertje en kinderwagen uitgekozen dus die gaan we eind juli bestellen.
Verder gaat goed met me, en voel de baby  steeds meer zo fijn. Eind juli is mijn zus uitgerekend van haar 2e kindje. Dus daar verlang ik nu naar. Want als zij uitgerekend is, is het voor mij ook niet lang meer werken en de uitgerekende datum. Ben zo benieuwd.
Ons enige probleem nu is de namen. We hadden namen maar ik vind ze niet meer mooi dus we gaan nieuwe uitzoeken. Hahah. Wij moeten er ook 2 ivm het geslacht wat onbekend is. Dus ben benieuwd hihi.
Weten jullie allemaal al een naam, al zal het voor jullie makkelijker zijn ivm het geslacht wel weten. 
Ben benieuwd 

Liefs lieke. 

@liekeseptemberbaby   Ook grote verbouwingen dus. Wij, ik en m’n vriend, ook straks. Zal wel even pittig worden. Heb jij veel geholpen? 
Ik droeg al heel veel jaren een meisjesnaam bij me. Dus toen het bekent werd dat we een meisje krijgen was het voor mij simpel. Ik zei voor de grap tegen mijn vriend dat ze die naam zou krijgen en ik niet meer openstond voor andere namen. Het kwam eerlijk gezegd ook niet in me op dat hij het misschien niet leuk zou vinden. Maar na een paar weken vertelde hij me voorzichtig dat hij het niet echt een hele leuke naam vond.  Hij voelde zich schuldig want ook hij wist hoe gek ik was op die naam.  Maar ik wilde ook niet dat ons kindje een naam zou krijgen die mijn vriend niet leuk zou vinden..  we vonden een andere naam en die naam die ik al zolang bij me droeg krijgt ze als 2de naam.. Beide gelukkig! 

Jessie; Ik herken het wel. Heb ook al 2 avonden hoofdpijn denk ik door de warmte.. baal er zo van wil mij gewoon fit voelen! Afgelopen zondag ook slap en bleh. Enige waar ik bang voor ben wil geen zwangerschap vergiftiging haah. 
Bedankt voor jullie reactie mbt tog waarde. Ik ga denk ik ook tussen de 1-1,5 tog en dan vanaf 6 maanden de vier seizoenen slaapzak van puck a baby.  

Terug
Bovenaan