@liekeseptember: ik denk dat ik niet heel veel meer kan doen. Ik ben vandaag 29weken en bekkeninstabiliteit. Daar voel ik me ook best schuldig over. Bij ons moeten er nieuwe plafonds in, alles geverfd, nieuwe badkamer, nieuwe keuken. Ook willen we op de zolder dakkapels en bemensen een uitbouw maar kwa tijd gaan we dat denk niet meer redden, aangezien ik 4sept ben uitgerekend. En hopen dat ze niet eerder komt... ?
ladyJ: ik hoefte er niet eens om te vragen. Ik vertelde dat ik een angststoornis heb en toen zei ze zelf gelijk dat ik recht had om 16uur meer. Nou graag zelfs! Ik vind het best wel eng allemaal.
Vandaag week 29. Wat gaat het toch snel allemaal! Het lijkt wel gisteren dat we erachter kwamen dat ik zwanger ben haha
ladyJ: ik hoefte er niet eens om te vragen. Ik vertelde dat ik een angststoornis heb en toen zei ze zelf gelijk dat ik recht had om 16uur meer. Nou graag zelfs! Ik vind het best wel eng allemaal.
Vandaag week 29. Wat gaat het toch snel allemaal! Het lijkt wel gisteren dat we erachter kwamen dat ik zwanger ben haha