Uitgerekend September 2019

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. 
Mijn vriend en ik zijn nu 5+1 weken zwanger. Nog heel pril dus. Voor de eerste keer ooit en dat maakt ook wel onzeker. 6 februari hebben we een afspraak bij de verloskundige maar geen idee of we dan al te weten komen of alles tot dan toe goed gaat. 
Ik heb tot nu toe nergens last van behalve wat gespannen borsten. 
Misschien leuk om over een paar weken, als we allemaal wat meer zekerheid hebben via een appgroep met elkaar in contact te komen?

Gebruiker 101... spannend he! Bij ons is het nog priller. Vanaf wanneer heb jij de verloskundige gebeld direct of? 
Voor ons is ook nog alles nieuw :) 

anemoontje hoe ver ben jij nu in je zwangerschap? Ik als het goed is maandag 5 weken.  Nog geen verloskundige gebeld trouwens

Zitten er hier ook (ex) rokers tussen? Toen ik het wist, gestopt maar het is wel afzien hoor!
Ook last van bijna alle kwaaltjes die je kunt hebben....hoofdpijn, pijnlijke borsten, misselijk, zere rug, moodswings, huilbuien, duizeligheid, heel erg nachtelijk zweten, rare dromen, heel moe. En t gaat maar door... pas 5 weken zwanger...nog even volhouden dus haha.

Grtjs

JulieD ik heb eigenlijk geen idee... als ik er vanuit ga dat 1-1 mn ei is gesprongen dan zou rond de 14e 15e mijn NOD zijn? weet alleen niet hoelang mijn lutaele fase is. 
Conclusie ik gok morgen 4 weken haha! Bij de verloskundige waar ik heen wil stond wel van plan het direct in. De eerste afspraak is bij hun op 8 weken. Dus wil wel deze week gaan bellen? 

ik heb zelf nog geen verloskundige gebeld. Wel al eentje uitgezocht, we willen eerst nog eventjes wennen aan het idee en eind van deze week bellen voor een afspraak (heeft ook met andere dingen te maken, dus niet alleen het wennen.maar ook de opleverdatum van ons nieuwe huis - we krijgen veel tegelijk dit jaar :) ).

Ik denk zelf dat ik morgen 5 weken ben.
Geen ex roker hier! Goed dat je gestopt bent!

Gefeliciteerd nieuw komers
Ik zou als ik jullie was wel de verloskundige bellen ik mag al met 8 weken terecht en het was al lastig om een afspraak te plannen ze zaten al aardig vol.
Goed dat je gestopt ben met roken maar zal vast niet makkelijk zijn. 

Gefeliciteerd aan alle nieuwe! :)
Ik heb gebeld en we mogen 22 januari voor de 1e echo en dan ben ik 6.3
Deze echo krijgen we vanwege 2 eerdere miskramen en de lange weg er naartoe. Liever had ik pas in week 7 een echo gehad want het kan zo zijn dat je niks hoort bij 6 weken maar onze gynaecoloog is die week erna op vakantie en wil het toch al 22 jan zien. Ik denk wel dat als we nog geen hartje zien dat ik dan nog onzekerder wordt.. heeft er iemand al ervaring met echo's rond de 6 weken? Als er niks te zien was, mocht je dan een week later weer en zag je toen wel iets? Als ik wel wat te zien krijg, zal het me hopelijk iets meer rust geven. Spannend!
Groetjes 

Terug
Bovenaan