Uitgerekend September 2019

Wij gaan ook voor een IKEA matrasje. Scoort goed qua veiligheid en mooi prijsje. En ik ben persoonlijk allergisch voor marketing en bangmakerij. Vind het echt bijna schandalig dat (aanstaande) ouders wijs wordt gemaakt dat je met een dure aerosleep de kans op wiegendood zou kunnen verminderen, terwijl wetenschappelijk daar geen enkel bewijs voor is. Dus mijn vriend en ik zijn erg anti, het voedt vooral onze reconcitrant- heid??
Goed om te horen MelissaW dat je gelijk die extra uren kreeg. Ik ben vandaag toevallig gebeld voor de intake, hopelijk gaan die extra uren ook voor mij/ ons op. Ik vind het ook best spannend hoe het straks zal gaan. Heb inmiddels wel fijne contacten en gesprekken opgedaan bij de pop poli, verloskundigen en lactatiekundige. 
ZazouSept gelukkig gaat het deze week wel weer beter met werk. Hopelijk zet dat zich zo door. Naast een bevallingsplan wil ik ook een soort kraamplan maken binnenkort.
Uit mijn bloedprik resultaten kwam dat mijn ijzer wel drastisch omlaag is gegaan en ik ga vanaf nu ook aan de ijzertabletten. Qua voeding ook even extra opletten maar?. 
En nu... De kinderwagen in elkaar zetten!! Die is vanmiddag binnen gekomen???

Uhm mijn berichtje loopt wat door elkaar heen zie ik. Stukje bij ZazouSept over kraamplan hoort bij MelissaW... Zwangerschap? helderheid in het hoofd is soms ver te zoeken hoor haha

Nemen jullie eigenlijk nog de zwangerschapsvitamine? Ik heb de Davitamon Compleet Mama met Omega-3 Visolie en ik neem ze nog steeds in, geen idee waarom eigenlijk hahah 
Nou, vanavond 2e poging van de de 3d echo.... geen handjes en voetjes in beeld, maar mevrouw lag lekker met haar gezichtje in de voorliggende placenta. Dus we hebben een idee hoe ze eruit komt te zien, maar geen duidelijk beeld hahah lekker eigenwijsje ☺️

@Jessiex  wat schattig dat je baby zo eigenwijs is! Ik heb aanstaande woensdag een groeiecho en mij placenta ligt ook aan de voorkant dus ben benieuwd of we haar gezicht te zien krijgen.
Jeetje worden er matrassen verkocht met zo'n belofte dat er minder kans is op wiegendood? Bizar. Er wordt inderdaad flink op je angst ingeteerd.
Voor mij is de bezorgdheid dat er iets mis is met de baby wel het zwaarste van de zwangerschap. Van mijlpaal naar mijlpaal en toch elke keer weer angst. Voel ik haar wel genoeg? Is dat vruchtwater of niet? Enzovoort. Bellen met de verloskundige en langs gaan heeft er ook weinig invloed op, een dag later begint het weer. 
Nu ben ik begonnen met Guided meditations for pregnancy op Spotify/YouTube. Dat is toch wel heel erg fijn, dan maak ik iets bewuster contact met de baby in plaats van in dat gedachtecirkeltje blijven hangen. En ik zie wel voor me dat ik dat ook bij de bevalling ga gebruiken. Misschien een tip voor jullie?
Ook voor mensen met bekkenpijn of rugpijn. Er staat een yoga routine online die ik erg fijn vind, die doe ik nu 3-4 keer per week en mijn pijn is helemaal verdwenen! Aanrader voor als het je ding is natuurlijk: https://youtu.be/44fYnoSLL3c
Morgen vlieg ik naar Engeland voor een bruiloft, toch ook weer een beetje spannend om het land uit te zijn merk ik maar heb er wel zin in om met mijn liefje nog even een weekend weg te zijn in een romantisch hotel. ☺️

Er is kans dat ik ook nog in september beval (1 oktober uitgerekend) dus lees hier ook nog wel eens mee hihi

Over de aerosleep ben ik persoonlijk ook niet te spreken echt een marketing praatje doordat het matras zo lucht koelen de baby's juist enorm af al heb 2 kruiken in het bedje met genoeg dekentjes de warmte gaat er gelijk weer uit! 

Jessie-x- ik slik ook nog steeds zwangerschaps multivitamine en vitamine D druppels. Heb zelfs tot een maand geleden foliumzuur geslikt. Kan geen kwaad en dan is het potje maar leeg dacht ik ;)
Wij hebben wel een aerosleep matrasje gekocht. Gelukkig wel met korting anders had ik het ook niet gedaan. Ben alleen niet van plan om die speciale en vooral onwijs lelijke hoeslakens te kopen. 
Aanstaande maandag vliegen wij lekker voor 11 dagen naar Griekenland. Zoooo veel zin in!
Inmiddels wordt de babykamer steeds meer af. Het schilderwerk is zo goed als af. Nog 1x het kozijn verven en vandaag de gordijnen bestellen. Na de vakantie mag ik los met het bestellen van de meubels en het inrichten. En alle andere spullen kopen. Heb tot nu toe alleen kleertjes gekocht bij de sample sale van Little Indians (OMG, wat een leuke dingen hadden ze hier!!) en gister kwam de puckababy gogo en piep binnen! Ohja, de kinderwagen (Joolz Day3) staat ook al een tijdje te wachten in de doos op zolder.

Grappig AvdS zelfde verhaal hier. 
Ik slik ook gewoon nog de mama capsules. Vast goed ivm vis olie ook etc.
Wij hebben ook de aerosleep gekocht ivm hoge kortingen. Was inmiddels zowat dezelfde prijs als een normale en deze voelde lekker aan. Dus keuze snel gemaakt.
wij hebben de joolz day 3 inmiddels uitgepakt. Toch ook maar de bijpassende luiertas bestelt alla €130... wat een geld!

Terug
Bovenaan