Uitgerekend September 2019

Anemoontje: Ohja ook visolie slik ik er ook bog bij! Goed dat je het zegt haha

ga jij wel de speciale Aerosleep hoeslakens nemen voor het ledikantje/wiegje?
ik vind ze zo lelijk met die gaatjes erin!

Leuk dat je ook de Joolz Day hebt, welke kleur heb je genomen? Wij hebben de zwarte versie. Heb voor m’n verjaardag een luiertas gehad van Smaak Amsterdam van m’n man. Had ‘m ooit eens gezien en op slag verliefd. Maar de prijs viel me nogal tegen maar alsnog gekregen voor m’n verjaardag ?

Ik moest gisteren bloed prikken en net belde de verloskundige me met de uitslag: ijzer is veelste laag. Nu zegt ze dat ik tabletten kan halen.  Iemand hier ervaring mee? Kan ik het ook oplossen met ijzerrijk eten? 

Goede vraag van die vitamines. Mijn doosje is nu op en ik twijfelde of ik nog nieuwe moet kopen of niet. Ik eet niet zo heel vaak vis dus ik gebruik ook die met visolie van Davitamon. 
Vandaag hebben we het babykamertje en de box besteld. In juli wordt het geleverd en gemonteerd. Kijk er al naar uit om lekker in het kamertje te kunnen gaan rommelen. 

Even uit nieuwsgierigheid: wat wordt het eerste wat jullie willen eten (wat nu niet mag) zodra je baby is geboren?
Ik kan echt niet wachten op een simpel broodje met verse filet americain van de slager. Of verse Italiaanse / Spaanse vleeswaren die je nu allemaal niet meer mag. Kan soms echt een beetje jaloers zijn als ik het mensen zie eten...

Oehh hou op :)
Filet Americain, Carpaccio, Makreel, Haring (zijn die er dan nog???) sushi, rauwe ham, een zachtgekookt eitje. Eigenlijk vooral lekkere dingen op brood denk ik. 

Oef ja een lekker broodje filet americain met ui staat echt op 1.. en rauwe zalm het liefst met sushi maar mag ook op een broodje met roomkaas mmmm.
en een ijskoud biertje of wijntje zou er op zich met dit zonnetje ook wel in gaan ?

Goed nieuws: haring mag gewoon!
Heb er al velen op (hoewel ik eigenlijk gestopt was met diertjes eten, als je zwanger bent telt t niet ;))
Ik: een (waarschijnlijk half)  wijntje of biertje om vervolgens meteen om te vallen :p

Terug
Bovenaan