Ik ga niet echt bakken, maar wandelen en fietsen of even op een terrasje in het zonnetje heerlijk?? Smeer me wel in als ik de zon in ga. Heb nu factor 30 en speciaal voor de gevoelige huid. Maar die had ik sowieso al.
MelissaW: Hopelijk gaat die gentle iron ons gauw helpen. Fijne aan deze en het verschil met andere ijzertabletten is dat deze niet je darmen verstopt. En ik zag dat ik Roosvicee niet goed had geschreven. Maar het is een vruchtensiroop, net als limonade. Zit ook extra vitamine C in die de ijzer opname bevorderd. Het smaakt niet echt lekker. Maar ook na de ijzer tabletten heb ik een bloedsmaak in me mond. Het smaakt beide ijzerig? en anders heb je ook nog floradix vloeibaar en in tablet. Daar zitten ook nog extra vitamines B in tegen vermoeidheid. Roosvicee Ferro en floradix beide geschikt voor zwangeren of vrouwen die borstvoeding geven?
Jessie -x- : een lactatiekundige geeft voorlichting en advies over borstvoeding en bij borstvoedingsproblemen. Persoonlijk vind ik het fijn om daar goed ingelicht en voorbereid aan te beginnen om hopelijk zo de kans van slagen te vergroten en vooraf beter te weten wat ik kan verwachten. Daarnaast heb ik nog wat vragen over mijn persoonlijke situatie dus ik vind het fijn om haar ook nog een keer 1 op 1 gesproken te hebben. Samen hoop ik een persoonlijk plan te maken.
Maar ik ben echt het type wat geen rust ervaart bij: ik laat het over me heen komen en ik zie het wel. Ondanks dat je echt niet alles kan sturen en plannen, heb ik er zelf wel baat bij om me in te lezen en naar zulke avonden te gaan. Hoewel ik bij de verloskamers ook ff een tikkie nerveus werd hoor. Ik vond het ook ineens een confronterende reality check. Maar per persoon verschillend. Dus doe vooral wat bij je past en goed voelt.
Laatste dagen ontzettend veel last van brandend maagzuur ook. Lig inmiddels met 3 kussens hoog in bed, maar ook overdag speelt het steeds vaker en heviger op. Ook zure oprispingen, boeren en gister ook overgeven. Rennies helpen niet meer voldoende. Dus na het weekend ga ik wel de huisarts bellen voor alternatief.
En aankomende week maar een badje in de tuin voor mij en de hond om in af te koelen?. Pff kijk er een beetje tegen op. Ook met die warme klamme nachten.