Ik kan de warmte normaliter goed hebben, en nu ook nog steeds. Ik zet komende week de ventilator wel naast het bed en ga een paar keer zwemmen! Dat ga ik zowiezo wekelijks doen tot de bevalling. Echt heerlijk! Wij wonen in een dorp met een buitenbad dus naderhand nog even met een boekje op het badlaken voelt als vakantie! Afgelopen week ook baantjes getrokken terwijl de oudsten met vriendjes en vriendinnetjes zich in het water vermaakten. Dat is dan wel weer handig met oudere kids met twee zwemdiploma's.
Ik smeer me wel goed in en zonnebril op. En soms een hoed of pet. Ik heb van nature een beetje sproeterige huid, maar ben niet bang voor een zwangerschapsmasker. Heb ik de vorige keren ook niet gehad. Volgens mij moet je daar een aanleg voor hebben?
Verder gaat ie eigenlijk heel goed! Het enige waar ik last van heb is dat ik niet meer op mijn buik kan slapen en door het vele zijliggen ik afentoe wakker wordt van een zeurende heup. Dan draai ik me weer om op mijn andere zij. Op mijn rug liggen vind ik nl. ook niet meer prettig. Maar als dat het is.. oh ja, afentoe even licht door wat lage bloeddruk.
Fijne dag in elk geval! Ik maak weer even opruimingsslag in huis en 'duik' vanmiddag dan weer het zwembad in! ?
Groet,
Eefje