Wat een dag vandaag. Even van me af schrijven hoor. Ik heb al maanden last van m’n kaak. In het begin niet zo erg maar werd steeds erger en vaker. Tot ik een paar weken geleden met vakantie was en het eigenlijk niet te houden werd. Ik dacht dat het m’n spieren in m’n kaak waren dus ging met m’n vriend mee naar de chiropraktor, waar ik ook voor m’n bekken loop, er stond indd veel spanning op m’n kaak en dat kon komen omdat ik niet goed meer liep door de pijn in m’n bekken. Ik blij want er werd wat aan gedaan. Maar dan een week was t nog niet weg terwijl er al veel minder spanning op stond. Ik, ondertussen al op 6 paracetamol per dag, naar de huisarts. Ik kon alleen nog maar huilen van paniek dat ik niet wist wat het was en wat er aan gedaan kon worden. Huisarts voelde ook niks raars en zei dat ik het misschien bij een fysio kon proberen. Afgelopen weekend in elkaar gestort, huilen, s nachts van de pijn niet kunnen slapen, warmte. Het werd me allemaal teveel. Maandag de tandarts gebeld en ik mocht s middags gelukkig komen en daar zag ze dat aan de pijnlijke kant m’n verstandskies kapot was dus die moest eruit en dat zou m’n pijn verklaren. Vandaag kies laten trekken en ik hoop echt dat dat het is geweest.. Maar daar zal ik de komende dagen wel achterkomen. Ik ben echt doodsbang voor de tandarts maar door de pijn was ik ineens veel minder bang.
Goed, ben vandaag 30weken en morgen weer naar de VK en ook de kinkhoest vac laten zetten. En dan vind ik dat er weer even genoeg met me is geprikt/gespoten. ?