Uitgerekend September 2019

Het was inderdaad wat rustiger hier, iedereen ligt voor pampus door het warme weer denk ik ;)
Ik ben vandaag thuisgebleven van werk, het overgeven en de misselijkheid zijn weer zo erg. Baal er van,.. de goede week vorige week was blijkbaar een korte opleving om daarna weer op de oude voet door te gaan.  
Jammer dat een groeiecho zo kort duurt. Ik had me er al op verheugd om lekker even te kunnen gluren. Nou ja, twee weken erna hebben we er weer eentje dus al met al toch twee leuke momentjes. Vind zo’n echo toch interessanter dan alleen naar het hartje luisteren ;)

Melissaw sterkte! Hoop voor je dat het je kies was en je er nu vanaf bent!
zazou snap dat je baalt, heel vervelend! Zeker misselijk zijn met dat warme weer lijkt me heel naar.
hier gaat alles goed. Vandaag weer controle gehad en alles gaat volgens het boekje zegt de verloskundige. Daar bof ik maar mee. Heb vannacht voor het eerst met een Voedingskussen geslapen, kon echt niet meer lekker liggen, vannacht heerlijk geslapen dus die houden we erin! 
Ik heb half juli een groeiecho en voor augustus nu een liggingsecho/groei echo gepland staan. Wist niet dat ze dat ook nog deden, maar vind het wel leuk (ook al is het dan maar kort hierboven lees ik, iets is beter dan niets!)
Nu lekker rustig aan en morgen lekker in het zwembadje. Fijn weekend allemaal! 

Goedemorgen allemaal!
Na de heerlijke, afgekoelde dagen afgelopen week vandaag wéér richting de 30 graden.  Pfoe! Ik ben benieuwd hoe de rest vd zomer word?
Zometeen maar richting de markt, lekker op tijd voor de ergste warmte. 
Ik merk hier wel serieus verandering in de schopjes, niet verontrustend maar hij 'zwemt' meer door mijn buik dan dat ik echt word geschopt geloof ik. Het voelt nu meer als een botsauto ofzo haha,  lastig uitleggen maar wel heel grappig. 

Ik krijg ook nog 3 echo's ? om de groei in de gaten te houden geloof ik, terwijl de vk 5 minuten voor het maken van die afspraak nog zei 'ik geloof dat ie goed groeit'.  Maar extra gluren kan natuurlijk geen kwaad!

Oh wat krijgen veel mensen een groei- en/of liggingsecho! Bij onze praktijk doen ze dat niet, door te voelen merken ze al genoeg zeggen ze. Vind het best jammer, haha. Ik ben ook blij dat het komende week weer koeler wordt, ik slaap beroerd met die warmte ook al hebben we alles open staan en de ventilator aan. Slaap sowieso steeds wat minder goed, ene kant omdat ik gewoon minstens 3x per nacht moet plassen andere kant omdat ik steeds minder fijn lig. Word vaak wakker met last van mijn rug of bekken, omdat ik weer in 1 of andere rare kronkelhouding heb gelegen om maar fijn te kunnen liggen. Dit is als ik ben opgestaan trouwens wel snel weg. Verder mag ik niet klagen hoor, werken gaat nog steeds goed, rug/bekken/buik nauwelijks last van. Enkel dus wel echt gewoon vermoeid maar zoals ik lees hebben veel dat.
Afgelopen woensdag trouwens me rot geschrokken, want ik ging naar de wc en veegde af en er zat ineens bloed! Ik raakte echt volledig in paniek, meteen de verloskundige gebeld en ik kon een uur later terecht. Heeft alles onderzocht zowel inwendig als uitwendig en kindje natuurlijk maar alles was helemaal goed. Bloeden was na 10 minuten ook weer gestopt gelukkkig. Uiteindelijk bleek dat ik een aambei had die richting de opening van mijn vagina zat, die was open gegaan door druk zetten op de wc. Doordat het zo dichtbij zat, leek het alsof het uit mijn vagina kwam. Maar bij mijn billen kwam het bloed vandaan.. Pffff wat was ik opgelucht. Dat je nog eens blij kan zijn met aambeien, hahaha. 
Morgen 29 weken zwanger. Ze beweegt nu echt super veel trouwens, duidelijk meer dan een aantal weken terug. Kan natuurlijk ook komen omdat ze steeds krachtiger wordt en ik het natuurlijk beter voel. Maar volgens mij worden de bewegingen vanaf een week of 27/28 steeds meer. Soms denk ik ook echt wat ben je toch allemaal aan het doen joh in die buik haha, hele buik gaat dan op en neer, van links naar rechts. Maar wel heel fijn gevoel, goed teken denk ik dan maar.

Hoi meiden! Hier ook last van de warmte ? weet me geen houding te geven ook nu mn buik groeit. Merk echt veel van die "groeipijn" wat meer irritant dan pijnlijk is. 
Naast dat zit ik echt een beetje met mezelf in de knoop. Ik ben zó verschrikkelijk moe en echt alles is teveel. Ben een week vrij geweest en morgen moet ik weer beginnen en ik ben al 2 dagen aan het huilen. Ik heb er zoo geen zin in. Of nouja, ik vind het wel fijn om aan het werk te zijn, alleen geen hele dag. Een ochtend red ik nog wel zodat ik 's middags een dutje kan doen. Maarja, wat nu?? Zal dit weer zo een 'tijdelijk kwaaltje' zijn? 

Jessie: hoelang moet je nog tot je verlof?   Weet je vriend/man dat je je zo voelt?   En ik weet niet wat voor werk je doet maar misschien valt er iets te regelen? ?

Terug
Bovenaan