Uitgerekend September 2019

Wat goed Jessie-x-? en fijn dat er zo gereageerd is en je tot nu afspraken bent gekomen voor aankomende week? kan me voorstellen dat er een last van je schouders van nu. En nu hopen dat die blaasontsteking snel bezworen wordt. 
Heerlijk dat het einde nu in zicht komt Liekeseptemberbaby voor jullie met de verbouwing ? en dat verder alles goed gaat. 
Ik heb vandaag op mijn vrije dag schandalig lang uitgeslapen. Ik neem het er nog ff van? ff wat slaap inhalen na die tropen dagen en nachten. Gelukkig deze week nog steeds lekker weer maar beter uit te houden temperaturen. 
Bij ons zit sinds gister al het behang er nu op. Nu binnenkort verder met de meubels in elkaar zetten? 
Ik hoor nu van iedereen: wat groei je hard haha. En het voelt inmiddels of er een anaconda door mijn buik heen zwemt. Weer niet zo een lieflijke romantische beschrijving van mij, maar zo voelt het wel? en soms schrik ik gewoon van een schop daarbinnen haha

Ik ga wel naar de film en theater. Ik merk soms wel dat de baby kan schrikken van plotselinge geluiden maar voornamelijk blijft ze normaal bewegen. 
De buik dempt eigenlijk maar een klein beetje geluid (5 decibel geloof ik) maar bij een film is dat meestal niet continu keihard dus ik vermoed zelf dat dat geen gehoorschade oplevert oid.
Ligt er ook een beetje aan naar wat voor film je gaat natuurlijk! Gewoon lekker doen zou ik zeggen, je kunt altijd de zaal uit als jij of de baby het niet prettig vindt ☺️

Tuurlijk, lekker naar de film gaan!
Alleen van die 4d films met bewegende en schokkende stoelen mogen niet. Daar staat het ook bij aangegeven. 

Wow schrok net best een beetje, lag lekker op de bank, buik voelde ik al te keer gaan, kijk ik naar beneden.. zie ik echt een bil of hoofd of .. wat dan ook, in ieder geval een hele grote beweging in mijn buik Haha best een bijzonder gezicht.. hij begint dus sterker te worden Haha. Was er best van onder de indruk! 
Morgen 29 weken, wat komt het stiekem al dichtbij en wat vliegt de tijd..

Fijn Jessie dat er deze week al wat aanpassingen zijn. Kun je goed tot rust komen, wel balen van die blaasontsteking!
Hier begint de verbouwing ook eindelijk aan een einde te komen. De babykamer is gestuukt en morgen wordt onze slaapkamer gedaan. Pff ben er wel echt klaar mee hoor. Manlief zegt dat we alle tijd hebben maar zo voelt t voor mij echt niet meer. 19 augustus met verlof, dat is gewoon volgende maand ? 

@Jessie wat goed dat je gelijk actie hebt ondernomen en nu wat minder hoeft te werken. Merk je ook gelijk verschil met hoe je je voelt nu je dit besluit hebt genomen? 
Ik merk dat ik er even mentaal doorheen zit. Dit weekend ook veel huil momentjes. Ik ben een beetje labiel. Net in de supermarkt zei een mevrouw heel boos dat ik in in de weg liep en moest eigenlijk al huilen (wist me net in te houden)
Ik pieker de laatste dagen echt heel veel. Waar ik normaal veel aan dit forum heb zit ik nu te vergelijken: oh beweegt ze dan wel genoeg als ik lees hoe de baby;s van de anderen bewegen.
En ik kreeg een brochure over bewegingen. Daar word ik dus helemaal pieker van. Ik let een groot deel van de dag nu op haar bewegingen en maak mij snel zorgen. Er stond bijvoorbeeld bij geen bewegingen moet je op je linkerzij gaan liggen. Maar ik voel juist niets als ik op mn linkerzij ga liggen, vaak wel als ik op mijn rug lig. En dan denk ik dus gelijk: 'oh shit is bij mij de doorbloeding misschiet niet beter als ik zo lig? Want ik lig 's nachts juist voor de doorbloeding op de linkerzij'.
Pff maar oke zo gaan dus mijn gedachten. Vind het best vervelend dat ik zo wat mij betreft gestoord denk.. 
Ik weet alleen niet of ik er de VK voor moet bellen, want wat kan zij er nou aan doen.. 
Iemand die het herkent of tips heeft? 

Nienseptember.. ik snap je wel, maar maak je niet druk het zijn gewoon je hormonen.
Het is logisch dat je je rond deze periode overal druk om gaat maken. Moederinstinct zeg ik altijd maar.
Ik ben nu zelf zwanger van de vijfde en het zijn echt vijf verschillende zwangerschappen en bevallingen geweest. Ook ik maak me constant druk om alles en als ik een tijdje geen beweging voel ga ik even zitten of op me rug liggen. Op mijn linkerzij voel ik ook niets. Ik denk dat dat bij iedere vrouw anders is. En in je slaap beweeg je ook dus wie zegt dat als jij op je linkerzij gaat slapen je daar ook heel de nacht op blijft liggen.
Ik zou me er niet al te druk om maken  en gewoon lekker genieten. Je voelt zelf je lichaam het beste aan. En als je denkt een tijdje geen beweging te voelen. Neem dan de tijd om rustig op de bank te liggen en een beetje voelen aan je buik. Dan gaat je baby meestal vanzelf wel weer bewegen.

Terug
Bovenaan