Uitgerekend September 2019

Hier afgelopen vrijdag kinkhoest vaccinatie gezet. Ik had woensdag gebeld en ik kon hem donderdag al afhalen. Ik moest 35 betalen en nog 5 bij huisarts voor he plaatsen. Check dit laatse ook bij je huisarts, want ik wist niet dat ze daar ook geld zouden vragen. Arm werd later pijnlijk op de gezette plek en dat pijnlijke is nu pas bijna weg...

Ik kan eindelijk aanstaande maandag de vaccinatie laten zetten (net op het adviesrrandje met 32+6). Het is 3,5 week geleden besteld.. Het verschilt dus echt per regio denk ik!
Hier heeft het hele weekend in teken gestaan van indalingsweeën. Eerst wist ik niet goed wat er allemaal gebeurde maar na even googelen was het een duidelijk verhaal. Best pijnlijk af en toe moet ik zeggen en het waggelloopje is daardoor ook echt aan de orde ?. Hopelijk heeft hij nu een comfortabel plekje gevonden en stopt het weer binnenkort!

Hoi meiden.
hoe gaat bij jullie het slapen? Ik slaap opzich prima, maar loop tegen 1 dingetje aan. 
Ik kan alleen op mijn rechterzijde slapen en rol vaak snachts weer naar mn rug. Nu kun jejezelf aardig gek maken en staat dat de rechterzijde de kans vergroot op vroeggeboorte en dodelijk kan zijn etc voor de baby. 
Hoe gaan jullie hiermee om? Ik probeer vaak op mijn linkerzijde maar op de 1 of andere manier gaat mn buik dan zeer doen. Soort harde buik of iets dergelijks ondanks een kussentje eronder etc! Dus na 5 minuten moet ik echt anders gaan liggen. 

Goedemorgen allemaal,
Hier nog 5 weken werken en dan met verlof. Begin de dagen nu wel af te tellen, nu de kwaaltjes zich beginnen op te hopen.
@Anemoontje. Ik lig ook steeds op mijn rechterzij. Net als jou begin ik op mijn linkerzij, alleen door een al snel pijnlijke heup en flink getrap van de kleine eindig ik dan toch op mijn rechterzij. De baby trapt bij veel links en heb het gevoel dat als ik op links lig hij het niet prettig vindt (en ik ook niet met al dat getrap). Ik probeer maar zo te denken dat je lichaam of de baby het wel aangeeft wanneer dat niet goed is.

Jaa dat zou zomaar kunnen majom! Ik vind het alleen wel frusterend dat het me niet lukt haha. Bij mij wordt ze ook druk op mn linkerzijde maar dat schijnt ook logisch te zijn door de betere doorstroming?! 
Hier gaan ook de laatste 5 weeekjes werken van 2019 in! Hoe lekker klinkt dat.

Hmm, nog nooit gehoord dat rechterzijde gevaarlijk zou zijn. Ook geen waarschuwing van de verloskundige gehad dat dat niet mocht. Zal vast meevallen. Ik lig juist het fijnste op links. Maar heb ook het idee dat de baby daar het vaakst met de rug ligt, misschien voelt het daarom prettiger, meer ondersteunend. Op mijn rug lag ik al niet veel en nu vind ik het helemaal niet fijn. Ik switch een paar keer per nacht van links naar rechts en terug, ook vanwege een wat stijve heup.
Marieke: al indalingsweeën! Jeetje.. wat gaat het rap he. Ik weet nog de eerste weken op het forum en nu al echt uitkijken naar de baby. Hoe is het met je bekkenklachten?
Ik kijk ook uit naar mijn verlof over 2 weken. Nog even gas erop in huis en met werk.

Vervelend he dat slapen blehh. Het is idd logisch dat je je kindje meer voelt als je op je linkerzijde gaat liggen. Als je je kindje ook minder/niet voelt dan wordt ook geadviseerd om even rustig te gaan liggen op je linkerzijde en dan moet je ze (meestal) wel voelen na een tijdje. 
Ik slaap zelf nu het beste met een voedingskussen, kan niet meer zonder haha
Even nog een vraagje over de kinkhoestvaccinatie. Zijn jullie er ziek/misselijk van geworden? Kreeg te horen bij de ggd dat die kans groot is. Krijg m as woensdag en zit daar dus echt niet op te wachten :-(

Ik lees al een tijdje mee, maar nog niet eerder gereageerd. Afgelopen 5 nachten alleen geweest, met 2 kids thuis en inmiddels 31 weken op de teller was dat flink aanpoten. Gelukkig weer versterking vanavond! 
Zijn er meer mensen die af en toe last hebben van duizelingen en hier een goede remedie voor hebben gevonden?

Terug
Bovenaan