Kleintjepluis: Weet je waardoor de duizelingen komen? Ik ben afentoe erg licht (of ik dat nu echt duizelig moet boemen weet ik niet) in mijn hoofd, maar dat komt doordat mijn bloeddruk laag is. Meestal rond de 60/100, en als ik me licht voel dan zit hij waarschijnlijk op dat moment lager (het gaat namelijk op zich goed). Ook is mijn ijzergehalte bepaald vandaag en daaruit bleek dat dit te laag is. Ik moet met minimaal een waarde van 6,2 (dacht ik) de bevalling ingaan. Misschien werkt dit afentoe ook niet mee met lage bloeddruk besefte ik me (combi moe en lage bloeddruk = afentoe extra licht voelen?). In zh komt nu 2e check (buisjes bloed ivt vingerprik) en heb al briefje voor de apotheek mee om iets te halen en ijzerwaarde omhoog te krijgen.
Ik ga zo vaak als het kan even liggen/zitten als ik me licht voel. Dat vraagt mijn lijf dan echt. Ik heb ook 2 (wel al iets oudere) kids en drukbezet man, dus idd soms komt dan soms veel op jezelf aan. Maar werk wel als ZZP'er, dus vrijheid om wel even tussentijds voor mezelf te kiezen.
Ik weet niet hoe dat voor jou is (en of je die mogelijkheid hebt), maar wel sterkte gewenst!
Ik ga zo vaak als het kan even liggen/zitten als ik me licht voel. Dat vraagt mijn lijf dan echt. Ik heb ook 2 (wel al iets oudere) kids en drukbezet man, dus idd soms komt dan soms veel op jezelf aan. Maar werk wel als ZZP'er, dus vrijheid om wel even tussentijds voor mezelf te kiezen.
Ik weet niet hoe dat voor jou is (en of je die mogelijkheid hebt), maar wel sterkte gewenst!