Uitgerekend September 2019

Succes Melissa, wij ook nog aan het klussen. Gelukkig later hulp deze week.. en morgen komt mijn moeder even helpen met grote schoonmaak. Ik zie door de bomen het bos anders niet meer. Over 2 weken verlof en zomervakantie voor de kids. Fijn dat dat tegelijkertijd valt.. ik ga dan lekker cocoonen. Dus ja, nog ff gas erop! Ik kan me op zich goed focussen dus met beetje hulp nog heel even door. Wel gedoseerd. Afentoe ga ik even liggen.
Vandaag bij VK (ben nu 31+3) bleek dat madam in stuit lag. Ze had nog veel draairuimte blijkbaar. De oudsten lagen rond deze tijd al muurvast. Het schijnt bij een derde vaak toch wat anders te kunnen zijn qua indalen ed doordat alles al opgerekt is geweest. Hoop dat ze binnenkort wel definitief met hoofd naar beneden draait. Voel haar goed om de as draaien maar ook wel eens zodanig op 2 plekken tegelijk waaruit ik kan opmaken dat ze dwars ligt. Over 4 weken liggingsecho en over 2 weken al belinstructries ed dacht ik.
Ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat dit nu echt de laatste is. Ik kijk er erg naar uit, maar hierna is het ook klaar. 
Ik heb minimale kraamzorg aangevraagd, 3 uurtjes per dag, ik vind het wel best zo. Telefonische intake inmiddels gehad. 
Trusten!

Lang geleden dat ik iets geplaatst heb, lees wel nog steeds mee. Respect voor de meiden die nog in een verhuizing zitten! Ik moet er niet aan denken ? onze babykamer is zo goed als klaar. Alleen nog wat kleine dingetjes doen zoals de lakentjes wassen. Sinds 20 weken werk ik halve dagen, ivm bekken en rugpijn. Dat is een goede beslissing geweest. Nu nog 2 weken werken en dan verlof. Begin er nu wel naar uit te kijken. 

Eefje- Dat gevoel, blij dat dit de laatste is.. is zó herkenbaar?
Ik geniet echt van mijn zwangerschap, inmiddels de 30 weken gepasseerd yeahh!! Maar ik merk wel echt dat deze zwangerschap meer van mijn lichaam vraagt dan de andere.
Ik word echt gek van het maagzuur, en dat gedraai elke avond. Ik val niet meer zomaar in slaap en ik heb het zó nodig helaas.. De jongste heeft na vandaag weekend ivm schoolkamp van groep 8. Dan nog een weekje school en héérlijk 6 weken rustig aandoen met z'n allen. Pff, vandaag maar weer een dagje poetsen en nog een beetje schilderen op dr babykamer hoop ik...

Hallo dames! 
Ik lees dat er toch best veel dames de vaccinatie genomen hebben, hier ligt hij sinds vrijdag in de koelkast en mag hem zometeen gaan laten zetten.
gister een kleine breakdown gehad, hele dag harde buiken en huilbuien haha. Denk dat ik de spanning langzaam begin te voelen, onbewust dan want voor mijn idee ben ik er nog heel nuchter in. 
Wel krijg ik echt stress van het verbouwen, duurt me echt te lang, maar is als t goed is over 2 weken helemaal af. Ons nieuwe doel is helemaal klaar met 35 weken. Nu ik zie dat er hier ook nog dames met 32 weken verbouwen en verhuizen geeft dat weer een beetje vertrouwen. Maar ben zo blij als ik rustig kan wachten tot de baby komt omdat alles af is!

Minty: nog even volhouden! ?? Straks een heerlijk fris nieuw 'nest' om de baby in te ontvangen.. ?
WenM: mooi dat de babykamer al af is.. Dat zal rust geven. En ook al bijna verlof.. fijn!
Mamapatty: klinkt een beetje hetzelfde als bij mij.. ? Leven met al 2 kids gaat gewoon door he en nu alles rondom de baby moet er gewoon bij. Wel lekker dat de laatste weken vd zwangerschap samenvallen met de zomervakantie! Heb ik ook. Ik hoop dan het groffe werk af te hebben en dan nog alleen wat aan te rommelen. En doordat de kids vrij zijn hoeven we even niet op de klok te leven. Lekker rustig aan in de ochtenden.. heerlijk! De dagen nemen zoals ze komen. Ik denk dat ik dan echt in de overgave kom.
Ik slaap nog wel goed, maar ohohoh.. dit is wél een veel bewegelijkere en harder schoppende baby dan de andere 2! Ik ben wel heel nieuwsgierig. Geboortekaartje moeten we nog even fixen.. net als nog 2 namen. Voornaam staat zo goed als vast. Nog genoeg te doen.
Ik ga ook weer even verder in huis.. kijken wat vandaag allemaal lukt.. ?

Hallo allemaal
Weer even een update van mij. Ik zit er eigenlijk helemaal doorheen. Ben alleen maar moe en futloos. Lig elke avond rond 10u op bed en geniet dan nog even van het geschop, en val daarna als een blok in slaap. Wordt snachts vaal maximaal 1x wakker voor een plasje en wat drinken en dan terug in bed weer als een blok in slaap vallen (soms duurt dat ook wel even hoor, maar vaak meteen). 
Verder voel ik de baby dus goed, en heeft mijn vriend van de week pas voor het eerst de baby gevoeld. Normaal als hij zn hand op mn buik legde vertikte het het om te schoppen. Van de week kwamen onderhand mijn ingewanden ermee uit (nouja zo veel pijn deed het). Dus ik kermde het uit en zij als je het nu niet voelde sla ik je. Maar ja hij begon te lachen en zij jaa nu voelde ik het wel, haha.  Dus eindelijk. 
Vandaag 29 weken, en van de week even ijzer prikken. Verder mag het vooe mij nu snel verlof zijn en de bevalling ook want ben er dus wel klaar mee. Denk omdat ik gewoon mezelf niet meer ben door alle hormonen etc..
Bij ons gaat de verbouwing goed. Vandaag vloerverwarming leggen. En morgen de vloertegels beneden. Alles is gestuucd. En alleen de wc hoeft nog betegeld te worden. Dan komt de schilder nog 2 weken. En kunnen wij op ons gemak alles gaan inrichten. Owja en boven nog pvc leggen. Maar daarna dus gelukkig alles schoonmaken en inrichten. Helaas pas eind augustus de keuken maar gaan wel er al in en eten dan bij mn ouders. Ik ben zo toe aan ons eigen stekkie weer. Denk ook wel dat ik daarom al een beetje klaar ben met zwanger zijn.. Het is me allemaal teveel denk..
Maar nog maar 3 weken voluit werken. Dan nog 2 weken 2 dagen en dan 15aug. Mijn laatste officiële werkdag. Kijk er zo naar uit. Rust!
Allemaal nog succes metvverbouwen, en het kamertje afwerken. En bovenal met werken. En veel plezier in het verlof, en vooral succes met de bevalling! 

Hallo meiden
Ik heb een poos niet gereageerd zag ik moest echt een stuk terug lezen..
Met mij gaat het redelijk ik zit nu 2 weken in ziekteverlof want mijn werk trok ik echt niet meer. 
Ik merk dat ik nu meer rust heb en minder lichamelijke klachten. 
Alhoewel ik wel heel slecht slaap en daardoor last krijg van mijn rug.. 
Ik ben nu 32 weken het kamertje is klaar ik moet alleen alles nog wassen en dan kan het afwachten beginnen.. Gelukkig gaan we volgende week zondag een weekje weg heerlijk kijk er echt naar uit.. 
Ik hoor veel die nog aan 't verbouwen zijn knap hoor moet er eerlijk gezegd niet aan denken ik ben al kapot als ik moet stofzuigen 

Hoi allemaal, 
inderdaad respect voor alle dames midden in een verbouwing. Petje af voor jullie!!
Ik heb op dit moment vakantie en merk nu al (dag 3 vandaag) dat dit mij en de kleine goed doet. Ben lekker bezig met klusjes in en om huis, maar kan ook op zn tijd ff op de bank gaan zitten. De kleine heeft nog nooit zoooooveel bewogen. Heb het zelfs gefilmd vandaag Haha. De rust doet ons goed! 
Net de kinkhoest vaccinatie gehaald en mag ik vrijdag laten zetten. Er was een enorme run op zei de apotheek, dus hoop dat iedereen hier die hem wil(de) halen ook kan/kon halen!
groetjes!

Terug
Bovenaan