Ongelovelijk. Vandaag alleen een meubeltje geverfd enn energie level is gelijk 0,0.. Ik merk sinds dat we de sleutel hebben ik alleen maar met het huis bezig ben. En wat er allemaal nog moet gebeuren. Zelfs snachts slaap ik onrustig. Ook vind het ik best heel spannend. Voor het eerst samen wonen en moeder worden met die angststoornis.. Eerlijk gezegd had ik niet meer gedacht dat ik iemand zou vinden die z’n leven met mij wilde delen en de droom om moeder te worden had ik ook laten varen..
Morgen mag ik weer naar de vk. Krijg een inwendig onderzoek. Er was nl eerder gezien dat er iets met m’n baarmoedermond was.. Ik zou niet niet eens meer kunnen uitleggen. Maar morgen gaan ze kijken of het is hersteld en of ik dus gewoon kan bevallen. Dus best beetje spannend. Ook al zeiden ze dat ik me geen zorgen hoefte te maken en dat het vanzelf goed zou groeien.. Dus we gaan het zien.
Morgen mag ik weer naar de vk. Krijg een inwendig onderzoek. Er was nl eerder gezien dat er iets met m’n baarmoedermond was.. Ik zou niet niet eens meer kunnen uitleggen. Maar morgen gaan ze kijken of het is hersteld en of ik dus gewoon kan bevallen. Dus best beetje spannend. Ook al zeiden ze dat ik me geen zorgen hoefte te maken en dat het vanzelf goed zou groeien.. Dus we gaan het zien.