Uitgerekend September 2019

Yeahhhh... schilderen van kamertje en meubeltjes is klaar! Wat een week vakantie meters maken kan helpen.
Vaccinatie afgelopen maandag gezet. Het zetten was pijnlijk en daarna 3 dagen last gehad van mijn arm.
Verder fijn om te lezen dat meer dames een laag batterijtje beginnen te krijgen. Ik was al van mening dat ik me zat aan t stellen. Merk ook dat ik steeds vaker om echt onbenulligs dingen moet huilen. Gaat echt nergens over. 
Maandag weer naar werk en dan 6 weken buffelen en dan verlof. Ben benieuwd of het fulltime werken na 2 weken vakantie nog is vol te houden

Leuk al die berichten en lief dat je aan ons denkt AvdS. 
Hier gaat alles zn gangetje. Na het slechte nieuws met 20 weken 20 uur nog gaan werken dat is wel een verademing. Nog 4 weekjes en dan begint mijn verlof. Het kamertje is bijna klaar, maar waar de laatste 2 weken mn energie is gebleven geen idee! Heb nog nooit in mn leven zoveel televisie gekeken. Alles is teveel. Heb ook veel harde - zere buiken door mn blaas. 
Wij hebben afgelopen week een hele goede uitslag gehad. Haar longen ontwikkelen beide goed en het hart zit weer links. De arts was helemaal verbaasd. Uiteindelijk is afwachten wat de ct scan met 3-6 maanden laat zien, maar voor nu een fijn bericht. Merk wel dat ik nog steeds onzeker ben en vooral door veel vroeg geboren kindjes in de omgeving. Hopelijk blijft ze lekker zitten. Fijn weekend allemaal!

Wij hebben de kamer zo goed als af. Alleen tegen de tijd van verlof even bedje opmaken en wasje draaien. Het is echt een leuke kamer geworden, ik ben er echt trots op en op mijn mannetje ook natuurlijk die het mogelijk heeft gemaakt. 
Ik ben nog volop aan het werk (ik werk in de zorg) ik doe alleen blokken van 3 werken, niet meer 4/5 dagen achter mekaar. Energie is ver te zoeken bij mij. Mede dankzij het slechte slapen dat ik doe, ik heb hele nare dromen en ga hiervoor naar een haptotherapeut. Ik kom echt niet aan slapen toe de laatste 2 weken. 
Ik werk tot 20 augustus en dan ga ik met verlof (ben nu 30 weken). Ik probeer 4 a 5 weken van tevoren met verlof te gaan, maar we zullen zien tegen die tijd. 
Ik heb afgelopen donderdag controle gehad en alles was goed met moeder en kind. Gelukkig. 

Even een vraagje voor jullie. Ik heb nu al een paar uur menstruatieachtige krampen. Hebben jullie dit ook gehad? En zijn dit al indalingsweeën? Morgen ben ik 30 weken zwanger. Lijkt mij nogal vroeg...

@Majom: ik heb het sinds 32 weken. Bij mij zijn het indalingsweeën. Soms met steken erbij. Ik vind ze best pittig soms! Gaan wel snel weer over maar ben nu bijna 34 weken en heb ze dus twee weken af en aan.
Wij hebben dinsdag de groeiecho (standaard bij ons). Ben echt benieuwd of ons kleine man goed groeit en nog een beetje gemiddeld is. Nog maar (in principe) 6 weken te gaan. Wat komt het dichtbij allemaal!

@ Anemoontje: wat een geweldig nieuws zeg! Hopelijk houdt ze lekker deze lijn vast en gaat het straks na de geboorte helemaal de goede kant op!

@MariekeSep. Hoe wist jij dat het indalingsweeën waren? De krampen zitten wel net onder de dikke buik. Nu al een paar uur een zeurende menstratieachtige pijn, maar blijft op hetzelfde pijnniveau zeg maar. Ben maar lekker in bad gegaan. Hopelijk morgen weer over.

Ik had even gegoogeld en de dag daarna de verloskundige gebeld. Ik heb het ook laag zitten, de steken gaan echt door m’n lady parts heen zeg maar en de kramp blijft er wat boven ?. Bij mij duurt het af en aan al twee weken maar iedere ‘wee’ is zo’n 20 seconde ofzo. Ik heb dus niet constant hetzelfde pijnniveau. Als het niet weg gaat na een bad gewoon morgen even je verloskundige bellen. Misschien heeft iedereen het wel op een andere manier!

Terug
Bovenaan