Uitgerekend September 2019

Anemoontje, wat fijn om te horen zeg dat alles er voor nu goed uit ziet! Hopen dat het straks met 3-6 maanden er nog steeds goed uit ziet!
Ook bij mij is het energielevel laag. Wat ik verhalen van anderen hoor, hoort dit er een beetje bij zeker zo met het einde in zicht. 

Ha dames,
leuk weer even bij te lezen!
Anemoontje: prachtig nieuws!
Mijn energieniveau aardig op peil. Volgens mij kan het niet dat de ijzerpillen al na een paar dagen werken, maar voel me goed/wat beter. Mijn moeder is deze week 2   komen helpen. Lekker de hele keuken gedaan, vandaag de berging uitgemest. Morgen begin ik aan de woonkamer.. dan weer verder boven. Aankomende week de laatste week werken, ik ben er wel echt klaar mee!
Mijn buik vind ik vrij groot.. dat ik denk.  hoeveel komt er nog bij de komende 8-10 weken?? 
Verder de laatste dagen ook aan het letten op wanneer de baby beweegt. Ik las ergens dat ze nu al in een ritme kunnen zitten/komen dat na de bevalling zo doorgaat. Nou, het viel mij op dat de baby het meest actief beweegt rond 0700u (als ik wakker word) 1000u, 1300u, 1600u, 1900u en nu weer tussen 2200/2300u. Weet niet of dit zo blijft.. maar lijkt al een ritme! Herkennen jullie dit?? Ik blijf het even volgen.

Na het bad maar gaan slapen. Vandaag gelukkig al wat beter. Voel nog wel wat maar niet meer zo erg als gisteren. Maar even afwachten en als het toch weer erger wordt maar even de verloskundige bellen inderdaad.
Herkenbaar verder het moe zijn waar vele van jullie last van hebben, hier hetzelfde.
@Anemoontje. Wat een fijn nieuws, al blijft het natuurlijk toch onzeker en afwachten.

@anemoontje. Wat een fijn nieuws. Ik duim voor je dat het zo blijft en ze lekker blijft zitten tot zeker de 37weken.
Ik zit er aardig doorheen... Merk nu dat alles me teveel wordt. Voel me mega emotioneel heb echt een break down zegma.. Ik ben klaar met zwanger zijn heb ik het idee en vind het allemaal teveel worden.. Maarja snap het wel. Zie mn vriend maar weinig door de verbouwing, en wil zoveel doen en klaar hebben maar kan niet.. Dusjaa het gaat niet zoals ik wil.. En dat icm die hormonen werkt het niet echt mee heb ik het idee.. 
Ondanks dat ons huis nu echt ver af is. (eind juli nog pvc boven laten leggen en dan langzaam erin). Beneden kunnen we al eerder meubels erin zetten want daar hoeft alleen nog maar de wc gedaan worden (maar de tegelzetter gaat op vakantie, maar hebben wc boven). En plinten geplaatst worden en even alles verven maar dat wordt gedaan. Daar willen we dus eind juli klaar mee zijn rlen de meubels plaatsen. De keuken komt pas 2sept maar daar vinden we wel wat op.. 
Achjaa hopen dat alles snel af is en we weer een eigen plekje hebben. Dan hoop ik toch echt wel me zelf beter te voelen.. Wel al echt aan het aftellen tot mn verlof.. Dus heb het nodig om gewoon niks te hoeven en alleen maar van de laatste weken te genieten..
Fijn weekend allemaal 

Ik kan niet m’n stukje schrijven geloof ik ? word steeds al geplaatst terwijl ik nog niet klaar ben..  probeer t later nog wel een keer 

@anemoontje wat een goed nieuws! Snap dat je alsnog onzeker bent, blijft spannend natuurlijk. En goed dat je je rust pakt. 
@mariekesept/majoom Volgens mij heb ik ze ook en lag ze vorige week ook echt even in mijn bekken. Daarna is ze er ook weer uit gegaan ;) Vandaag opeens ook steken door mijn lady parts, maar geen buikkramp. Die steken vind ik overigens niet zo prettig haha. Morgenochtend afspraak bij VK dus ga maar is vragen of ze idd aan het indalen is! 
@lieke wat vervelend dat je je zo down voelt, kan mij wel voorstellen dat het veel is met de verbouwing! Toevallig had ik vrijdga ook een down moment, of zeg maar instortingsmomentje met huilbui. Heb mij toen ziekgemeld, ook omdat de vk dat eigenlijk al eerder had aangeraden. Nu merk ik na 2 dagen rust al dat het beter gaat! Vond het heel moeilijk om mij ziek te melden maar merk nu dat je soms echt even rust nodig hebt!.

Terug
Bovenaan