Uitgerekend September 2019

Hoe zit het bij jullie met jullie blaas?
Ik heb er zo’n enorme last van. Als er ook maar iets in zit qua urine voor me gevoel doet me buik al zeer en ga ik meer weer naar het toilet. Krijg er soms ook beetje harde buiken van voor mn gevoel.
Zit nu al aan de antibiotica ivm blaasontsteking, maar die kuur is bijna af en heb niet het idee dat het helpt. Heb meer het idee dat ik me er maar bij neer moet leggen ofso dat het zo is...

Ik moet vooral naar het toilet als de baby aan het bewegen is en op mijn blaas begint te drukken. Dan voel het opeens dat ik heel nodig moet, ook al is het maar een beetje.
Het doet niet zeer, maar kan me voorstellen dat het dat wel doet (of überhaupt) als je al blaasontsteking hebt. Sterkte!

Ik heb ook blaasontsteking gehad Anemoontje en wat bij mij nog hielp naast de anti bioticakuur was cranberrysap. of capsules als de sap te zuur is 

Hallo, allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!?? ik zelf ben 31 weken en uitgerekend op 16 september en ook hier een drukkend gevoel van een volle blaas pffff. hoe staan jullie tegenover pijnbestrijding? Welke opties zijn er bij jullie?Ik wil natuurlijk wel zonder pijnbestrijding bevallen maar als het echt niet kan, dan neem ik als eerste een lichte medicatie. Het is onze eerste kindje weet dus ook niet wat ik moet verwachte qua pijn ? 

Yeah vanaf nu heb ik verlof, wat een mijlpaal en wat is de tijd snel gegaan zeg (lekker cliché ?). Heerlijk wat weken rustig aan doen en een beetje rommelen in huis. Ik ga er een soort van vanuit dat hij echt minstens blijft zitten tot 40 weken.
Ik zei toevallig gister tegen mn vriend dat ik normaal plassen zo mis. Ik moet héél nodig volgens mijn blaas maar dan komen er 5 druppels uit.. vermoeiend! Geen pijn oid verder dus geen blaasontsteking hier.
Qua pijnbestrijding wil ik het liefst niets want ik wil in bad in het geboortecentrum bevallen. Ruggenprik is voor mij echt uitgesloten ivm ervaring uit het verleden (uiteraard als het een spoedkeizersnee wordt is het niet anders). Ze hebben bij ons wel lachgas dus als ik niet zonder kan vind ik dat ook prima. 
Morgen de groeiecho, ben benieuwd naar de huidige status van de kleine man!

Hier een baby die graag nog even extra op de blaas duwt als die vol is??? regelmatig naar de wc waggelen dus !
Ik wil bevallen zonder pijnbestrijding, dat is me de eerste 2 keer ook gelukt.. dus ik kan hett?
Wel weer een tegenvaller, een nieuwe lek ontdekt in de ba babykamer van de week.. dus Ik nog even door. Hopelijk is het gauw gevonden en dicht, en dan de kamer afwerken. Een bedje is zó opgezet zeggen we dan maar.  Over 2 weken lekker een weekje weg dus daarna maak ik me daar wel weer druk over !

Het is wel echt een gek idee dat over max. 10 weken er nog een babytje bijkomt ?

Hier pas donderdag de babykamer thuis bezorgd dus nog even wachten en dan kan ik ook beginnen☺️ en met pijnbestrijding hebben ze hier in mijn ziekenhuis alleen een ruggenprik en nog zon soort morfine. Meer niet dus heb weinig keus.. En een bad hebben ze ook niet die moet gehuurd worden en anders alleen onder de douche. Dus hopen dat het een fijne bevalling wordt zonder medicaties of prikjes?

Voor mij ook de eerste keer bevallen en heb gekozen voor geen pijn bestrijding. Weet totaal niet wat ik moet verwachten maar wil alles echt meemaken, dus ook de pijn ?.
Qua plassen is het bij mij vooral als ik water of thee drink.. Met frisdrank weinig moeite en hoef ik dus ook amper te plassen.. Erg vaag, maar dat is nu ook mn enige 'verslaving' samen met chocolade ?.
Verder gaat het onwijs goed met me. Morgen 30weken zwanger. En ben er stiekem beetje klaar mee ?. Wil gewoon die kleine vast houden, kroelen enzovoort.. ?
Vanacht om half 5 wakker na een nare droom. Mijn vriend was te laat met de bevalling ?. Dus daarna niet meer geslapen en alleen maar liggen draaien en nadenken. Toch een soort angst denk.. Gelukkig was het maar een droom. Maar nu wel onwijs moe op het werk met 3 drukke kids ?. Maar gelukkig om half 5 vanmiddag al weer klaar dus wordt de uren aftellen. Vanavond maar rustig aan doen en lekker optyd naar bed ?. 

Terug
Bovenaan