Uitgerekend September 2019

@RowenavdH: Helemaal! Wij hebben aankomende dinsdag de eerste echo, ik ben dan 6+4 en hoop dan héél erg een kloppend hartje te kunnen zien. Ik durf tot nu toe bijna niet uit te spreken dat ik zwanger ben, haast bang dat ik het dan jinx. Komt ook denk ik omdat ik weinig last van kwaaltjes heb. Na vele testen die allemaal keurig oplopen blijft het onwerkelijk en spannend! Vertrouw op je lichaam, werd tegen mij gezegd, ook al is dat moeilijk! Succes met wachten!! 

Dank @Joyce voor je snelle reactie. Ik blijf dit topic volgen. Erg leuk om anderen te kunnen volgen waarin we hopelijk hetzelfde pad bewandelen de komende maanden.
Heel spannend voor jullie ,nog maar twee nachtjes slapen. Ik duim voor jullie! 

@rowena, ik heb datzelfde gevoel! Ben erg bang dat t fout gaat.
wij zijn ook vanaf okt 2017 bezig dus misschien komt t ook omdat het nu eindelijk gelukt is ofzo Haha 

Hi Kwartje, wat toevallig! Ik heb lange tijd aan mijzelf getwijfeld dat het niet wilde lukken. Heb me er heel rot om gevoeld maar probeerde het juist een beetje los te laten. Vond het erg lastig.. Had juist een doorverwijzing naar de gyn gekregen van de huisarts. En nu plots toch zwanger :)
ben je nu ook zwanger van de eerste? wanneer de eerste echo? 

Gefeliciteerd allemaal! 
Ook ik mag mij hier aanmelden.. 
Afgelopen woensdag een positieve test gehad.. 
Wij hebben al een zoontje van bijna 2 jaar en dit wordt dus ons tweede wondertje..
Benieuwd hoe deze zwangerschap gaat lopen, bij de eerste helemaal niets kunnen afvinken van de kwaaltjes.. nergens last van gehad.. Nu wel al soms misselijk....
15 februari onze 1e echo staan! Vind het wel weer heel bijzonder allemaal.. 

@rowena, wij hebben al een zoon van 2,5 en die keer de eerste poging zwanger geworden, nu dus niet verwacht dat het zo lang zou duren, wij hadden ook een afspraak in het ziekenhuis voor volgende week staan, toevallig!

ik ga morgen bellen naar de verloskundige.

Wat spannend die afspraken bij de verloskundige. Voor de zwangeren met kind, wat wordt er gedaan bij zon eerste afspraak? Ik heb er geen idee van? Er van uitgaan dat het bij ongeveer 8 weken zal zijn? Ik ben morgen 5 weken (denk ik)

@JulieD, bij ons is het zo dan ze dan gaan kijken of het hartje klopt.. Dit was iig de vorige keer zo, meer doen ze dan nog niet..  
Ze zeiden deze x ook aan de telefoon duurt een kwartiertje... 
2 weken later hebben wij dan een intake, dan gaan ze een vragenlijst met je/jullie invullen over je medische geschiedenis, rook je etc... 

Terug
Bovenaan