Uitgerekend September 2019

Jessie met de “gewone” echo. Je zag een soort witte waas. Zou er zelf nooit uitgehaald hebben dat het haartjes zijn maar de verloskundige zei het. Ze kunnen wel nog uitvallen Haha ben benieuwd! 
Minni dank je wel, gaat lukken! 

Zo wat een berichten weer, heb alles goed terug gelezen en de nodige tips eruit gehaald haha. 
Ik merk dat vermoeidheid wel steeds meer komt, ben echt weer zo moe als in het 1e trimester. Opzich ook niet raar als je nog fulltime werkt (met een zwaar fysiek beroep), nog sport, de nachten steeds slechter worden en je 31,5 week zwanger bent, hahaha. Maar ik riep zo mooi dat tot 36 weken werken makkelijk zou lukken ‘als ik me zo zou blijven voelen tijdens de zwangerschap’ maar begin het nu wel echt pittiger te vinden... Begin nu ook wel af te tellen, na morgen nog 4 weken werken. Heb de laatste dagen ook meer last van harde buiken, dus echt teken dat ik wat rustiger aan moet gaan doen. Probeer ik nu echt op te gaan letten.
Babykamer is zo goed als af, moet alleen nog álles uit gaan wassen qua kleertjes, beddengoed etc. Binnenkort maar eens gaan starten.

Wat komen we al in de buurt van de eindstreep van onze bevalling he?!  Ik ben op dit moment 33weken. Betekend bijna m’n vluchttas klaar zetten voor het geval dat. Maar hopelijk blijft ze nog even zitten aangezien ons huis verrre van af is! Wat vind ik dit pittig zeg.. het verbouwen/verhuizen en zwanger. Ik had het niet verwacht maar ik ben de hele dag aan het denken aan dingen zoals wat ik op de muren of vloeren wil. Ik slaap er niet eens meer van. Dus dat helpt ook niet mee.. 
Bedankt voor de tip van de Hema, die ik ga ik ook eens inslaan.  Hebben jullie trouwens al iets van een babyshower gehad of vinden jullie dat onzin? ?

Ik heb de mijne al gehad. Was leuk. Ging meer op de gezelligheid van het bij elkaar zijn en wel 3 spelletjes gedaan. Eerste was een woordenbingo en elk woord dat op de kaart stond en werd gezegd tijdens een gesprek/kletsen, kon je dan afstrepen. Diegene die als eerste het rijtje vol had, mocht haar cadeautje geven. Als ik hem vol had, dan mocht ik een cadeau pakken. Verder moest iedereen met een woldraad mijn buikomvang gokken qua lengte (ook niet bij zichzelf omdoen). Nouu werd behoorlijk dik ingeschat haha. Ik zat er zelf ook naast. Later nog met wat minder mensen hints gedaan in teken van baby en zwangerschap. Was leuk zo :) en natuurlijk lekkere dingetjes erbij!!

Poeh die vermoeidheid ken ik wel slaap zo slecht maar ach hoort erbij☺️
Ik ben nu 33w5d. 
Ik heb 2 babyshower gehad 1 van familie en vrienden met hapjes en spelletjes. Ik moest allerlei vragen beantwoorden en als ik het goed had mocht ik een cadeautje uitpakken en anders moest ik nog een vraag beantwoorden erg leuk en grappig. En we hebben rompertjes versierd leuk om straks de kleine aan te trekken. 
En ik heb er 1 van collega's gehad met lekkere hapjes en cadeautjes. 
Erg lief en leuk allemaal. 
Morgen lekker een weekje weg we slapen in mijn zus haar huis die op vakantie was heerlijk even met zijn tweeën. 
Hebben jullie al namen? Wij hebben 2 geweldige meisjesnamen waar we uit gaan kiezen maar jongensnaam vindt ik nog steeds lastig hopelijk komen we eruit deze week. We weten niet wat het wordt dus wil graag beiden hebben voordat de kleine er is. 

Ik heb ook twee babyshowers gehad, heeel erg leuk! 1 van mijn schoonfamilie en 1 met vriendinnen en nichtjes van mijn eigen kant. Ik had van te voren gezegd dat ik niet van die stomme spelletjes wilde doen met poepluiers of met babypotjes proeven. Er waren leuke dingen bedacht met namen en uitgerekende datum raden, babyfoto’s van de gasten raden en dan een cadeautje openen etc. Bij de babyshower die mijn vriendinnen hadden georganiseerd was zelfs de decoratie afgestemd op wat ik leuk vind voor de babykamer: wolkjes en sterretjes. :) Echt lief dat mensen je zo verwennen als je een kleintje krijgt!
Gisteren hebben we de groeiecho gehad. Dat wordt een flink ventje naar verwachting. Over drie weken herhaling van de echo en dan bespreken of hij echt (te) groot is en misschien wat eerder gehaald wordt. 

Voor mij geen babyshowers ?, maar natuurlijk super dat jullie er zo van hebben genoten!
Een aantal een groeiecho gehad, maar krijgen jullie ook (nog) een liggingsecho? Wij met 36 weken. Onze dame draait nog alle kanten op. Soms lijkt ze alsof ze als een banaan overdwars ligt! ?
Ik ben vandaag 33 weken en zo goed als met verlof. Alleen dinsdagochtend nog even werken en ook mijn boekhouding doen (werk voor mezelf). En nog even door in huis. En volgende week nog wat laatste spulletjes halen voor de baby.
Geboortekaartje moet ook nog! Naam hebben we in elk geval wel. Tijd vliegt! Begin nu wel wat ongemak te ervaren van mijn buik. Met omdraaien in bed etc. Maar hoort erbij, vooral ook weer erg nieuwsgierig naar hoe het zal zijn met weer zo'n druif erbij.. ?

Terug
Bovenaan