@Mariekesep. Die scores representeren percentages. Dus in het geval van P6 hebben 6% van de baby's kortere benen en 94% langere benen. Alle waardes zijn in principe goed, het zegt alleen iets over hoe groot of klein het is vergeleken met het gemiddelde gemeten op dat moment in je zwangerschap. Het is voor zover ik begrepen heb belangrijker dat de groei constant is, daarom heb je meerdere groeiecho's nodig om iets te kunnen zeggen. Dat ze niet ineens minder hard groeien oid. Bij mij was het bijvoorbeeld bij de 20 weken echo P98 en bij 28 weken nog steeds, en nu heb ik volgende week weer een groeiecho bij 32 weken. Ik heb dus het tegenovergestelde juist 
Bij mij waren de beentjes ook korter dan het buikje en hoofdje maar mijn verloskundige maakte zich er ook niet druk om. Benen zijn minder zo belangrijk zei ze, als de buik en het hoofd maar relatief op dezelfde groeicurve zitten.
Maar ik zou ook gewoon nog even bellen als je je zorgen maakt voor meer informatie. Is ook niet gek dat je het later pas allemaal verwerkt en dan vragen hebt
Er komt soms zoveel op je af!
Bij mij waren de beentjes ook korter dan het buikje en hoofdje maar mijn verloskundige maakte zich er ook niet druk om. Benen zijn minder zo belangrijk zei ze, als de buik en het hoofd maar relatief op dezelfde groeicurve zitten.
Maar ik zou ook gewoon nog even bellen als je je zorgen maakt voor meer informatie. Is ook niet gek dat je het later pas allemaal verwerkt en dan vragen hebt