Uitgerekend September 2019

Man man man even klagen hoor; wat is het warm!! Ik ben er onwijs moe van en slaap zo slecht. Echt even een “dipje”. Ben normaal heel ondernemend maar nu niet vooruit te branden.. 

Wat een hitte he dames. Ik ben ook niet vooruit te branden.
Emotioneel ben ik ook zo labiel als was (had ik tot nu toe nog geen last van) Vandaag te horen gekregen dat onze kat een grote tumor heeft en niet meer te redden is. Hij voelt zich nog goed maar verwachting is dat we hem binnen een maand moeten laten inslapen. Dus mijn emoties nemen vandaag de overhand.
Vanavond ook voor het eerst naar de zwangerschapscursus. Ik ben benieuwd... Zijn er meer dames die binnenkort naar een cursus gaan of al zijn begonnen?

Ha dames,
ja zeker warm.. maar met een ventilator en afentoe waterijsje en koud voetenbadje gaat het (hier)! Gelukkig slaap ik ook nog goed.
Majom: wat naar van je kat. Heel begrijpelijk dat dat er inhakt! Heel veel sterkte!
Ik ga zelf niet naar een cursus oid. Wat ik nu superleuk en ontspannend vindt is de Tour de France volgen! Lekker in de middag even het laatste stuk van de etappe kijken en 's avonds op NL1 de Avondetappe.. ? Er komen nog 3 prachtige bergetappes aan!
AvdS: Fijn dat de controle goed was en de kleine al zo diep in het bekken ligt! Ik had vandaag ook weer een controlemoment. Bij mij lag de baby nu wel met het hoofd naar beneden, maar nog niet ingedaald. Hopelijk blijft ze nu zo liggen. Schijnt dat het indalen bij een volgende zwangerschap (voor mij dus derde) soms veel later plaatsvindt of pas tijdens de bevalling. Bloeddruk wel aan de lage kant: 57/110.
Ben trouwens op zoek naar een wit gehaakt dekentje voor 'zo' (om om te slaan) of in het wiegje/ledikant. Iemand een tip?

@eefje
Ik heb 2 van die dekentjes bij de kruidvat gescoord! Koste ook geen drol, kunnen mooi in het wiegje/reiswieg of voor zo idd. Hopelijk kan je hem nog vinden! 
X

Och majom wat naar van je kat. Snap dat je daar verdriet van hebt. 
Wij gaan maandag starten met een cursus, is maar 3 keer en het is een no-nonsens cursus heb ik me later vertellen. Er wordt heel nuchter uitgelegd en daarbij worden er tips gegeven rondom de bevalling. Heb er veel positiefs over gehoord in mijn omgeving dus ben benieuwd! 
Nou ik duik zo weer de supermarkt in (lang leve airco) en daarna lekker even wat zwemmen. 
Succes met de warmte dames! 

Zoooo vandaag precies 31 weken. Wat gaat het snel en langzaam tegelijk vind ik hahaha. De warmte is prima te doen hier met hele dagen op kantoor en thuis een ventilator. Gelukkig slaap ik ook nog prima dus kan af en toe energie opdoen met een dutje. Nog 4 weken fulltime werken en dan verlof. Vind t best netjes dat ik t zover heb volgehouden met gewoon 40 uur werken plus reistijd en op locatie werken af en toe.
Afgelopen maandag weer controle gehad in ZH, ze vond mijn bloeddruk wat hoog dus werd ik even opgenomen en aan de ECG gelegd. Urine ingeleverd en nog 2x bloeddruk gemeten. Onrust om niks alles was prima in orde dus ik mocht eind van de ochtend weer naar huis. 
Wij hebben in de tuin een zwembad staan dus daar ga ik vanmiddag en vrijdag lekker in (morgen hele lange dag werk dus 's avonds geen zin meer verwacht ik) en dan lekker met een tijdschriftje afkoelen en ontspannen.
Onze knul loopt voor in de groei, hij is lang en flink en waarschijnlijk wordt het inleiden in week 38 of 39. Vind ik geen probleem. Ben er wel aan toe hem te ontmoeten eigenlijk. 
Binnenkort ga ik verder met alles wassen en klaarmaken. Alle lakentjes en hydrofiel doeken zijn al schoon en gestreken maar alle kleertjes moeten nog. Ook de babykamer wil ik lekker verder aankleden. Plankjes ophangen en accessoires neerzetten. #nesteldrang.

Hi meiden, leuk om weer zoveel te lezen! 
Ook slecht slapen hier, sinds twee weken maak ik nog maar 4-5 uur per nacht en niet eens achter elkaar maar op 1 of andere manier is het prima te doen. Het zullen de hormonen wel zijn die me overeind houden want normaal gesproken zou je me nu kunnen opvegen ?
Vandaag de groeiecho gehad en een iets gezelligere echoscopiste dan de vorige keer, we mochten in 3D naar ons meisje koekeloeren ? Echt heel leuk hoe "af" ze er nu al uit ziet bij 32 weken. De verloskundige liet me zelf ook voelen dat ze nog niet was ingedaald en waar ik dat aan kon merken en ook mijn man heeft goed in mijn buik gevoeld, erg bijzonder! Zelf zou ik niet zo snel zo in m'n buik duwen dus ik vond het leuk dat ze me dat heeft geleerd :)
De baby groeit nog steeds erg goed, op dezelfde groeicurve, maar groot tussen P90-P98 nog steeds. Ze schatten nu dat als ze met 40 weken geboren wordt dat ze +- 3900 gram zou wegen wat ik eigenlijk nog wel mee vind vallen. Bij mij dus nog geen sprake van eerder halen gelukkig. Ook zien ze geen reden meer om een tweede suikertest te doen, dat hing de hele tijd in de lucht. Over 3 weken weer een groeiecho, dan is alles definitief zeker. Ik vind het wel boffen dat we zo vaak mogen kijken.
Ze lag vandaag met het hoofd naar beneden maar heeft nog genoeg ruimte om te draaien, daarom is ze ook nog niet ingedaald schijnt. Maar nu weet ik eindelijk wat ik voel haha.
Zelf doe ik geen echte zwangerschapscurus maar mijn yoga-juf geeft om de zoveel weken een thema- of partnerles waarin ze meer informatie geeft over vanalles omtrent de bevalling dus zo heb ik toch een hele goede voorbereiding.
JLG vervelend dat je werd op genomen, lijkt me toch weer even stressen, gelukkig is er niets aan de hand! :)

Vandaag werkelijk niks gedaan en ik vond het prima. Normaal ben ik niet zo maar vond het nu wel even prima.  Allemaal een beetje rustig aan gedaan vandaag??

Terug
Bovenaan