Hi meiden, leuk om weer zoveel te lezen!
Ook slecht slapen hier, sinds twee weken maak ik nog maar 4-5 uur per nacht en niet eens achter elkaar maar op 1 of andere manier is het prima te doen. Het zullen de hormonen wel zijn die me overeind houden want normaal gesproken zou je me nu kunnen opvegen ?
Vandaag de groeiecho gehad en een iets gezelligere echoscopiste dan de vorige keer, we mochten in 3D naar ons meisje koekeloeren ? Echt heel leuk hoe "af" ze er nu al uit ziet bij 32 weken. De verloskundige liet me zelf ook voelen dat ze nog niet was ingedaald en waar ik dat aan kon merken en ook mijn man heeft goed in mijn buik gevoeld, erg bijzonder! Zelf zou ik niet zo snel zo in m'n buik duwen dus ik vond het leuk dat ze me dat heeft geleerd

De baby groeit nog steeds erg goed, op dezelfde groeicurve, maar groot tussen P90-P98 nog steeds. Ze schatten nu dat als ze met 40 weken geboren wordt dat ze +- 3900 gram zou wegen wat ik eigenlijk nog wel mee vind vallen. Bij mij dus nog geen sprake van eerder halen gelukkig. Ook zien ze geen reden meer om een tweede suikertest te doen, dat hing de hele tijd in de lucht. Over 3 weken weer een groeiecho, dan is alles definitief zeker. Ik vind het wel boffen dat we zo vaak mogen kijken.
Ze lag vandaag met het hoofd naar beneden maar heeft nog genoeg ruimte om te draaien, daarom is ze ook nog niet ingedaald schijnt. Maar nu weet ik eindelijk wat ik voel haha.
Zelf doe ik geen echte zwangerschapscurus maar mijn yoga-juf geeft om de zoveel weken een thema- of partnerles waarin ze meer informatie geeft over vanalles omtrent de bevalling dus zo heb ik toch een hele goede voorbereiding.
JLG vervelend dat je werd op genomen, lijkt me toch weer even stressen, gelukkig is er niets aan de hand!