Uitgerekend September 2019

18-07-2019     (02-09-2019 uitgerekend)
Prinsesje Kensi geboren?
33 weken + 3 dagen. Zij ligt op de neonatologie maar zij doet het echt zo super goed. Zaterdag 11 juli werd ik opgenomen met hevige weeën.  7 weken te vroeg is ze geboren maar het gaat allemaal goed❤️??

Gefeliciteerd Minimin!! Blij dat ze het goed doet. 

Leuk om te zien wanneer iedereen is uitgerekend. Word wel echt spannend. Ik ben zelf 4sep uitgerekend. Vandaag 34 weken ??

Wauw gefeliciteerd Minimin!! Wat fijn dat alles goed gaat met je meisje, gaat het met mama ook allemaal goed? Wat bizar dat de eerste “septemberbaby” al geboren is! Hopelijk mogen jullie snel naar huis en kunnen jullie heerlijk genieten van jullie wondertje:)

Gefeliciteerd MiniMin. Dat was vast flink schrikken. Fijn om te lezen dat ze het zo goed doet.
Inderdaad gek dat er van deze groep de eerste al geboren is. Voor mijn gevoel gaat de tijd snel en langzaam tegelijkertijd.
Gisteravond bij de vk geweest. Ijzergehalte geprikt en die was helemaal goed. Ik was in de veronderstelling dat ik nog een liggingsecho zou krijgen. Maar als ze kunnen voelen hoe de kleine ligt de komende weken, dan doen ze geen echo. Dan was de 20 wekenecho dus al de laatste keer dat ik de kleine heb gezien. Gek idee.
Succes allemaal vandaag met de warmte!

Gefeliciteerd Minimin/Priscilla! Zo was het twijfel of het augustus of september zou worden en nu heb je een juli baby! Zal vast enorm spannend zijn geweest maar wat fijn dat alles goed gaat. Gaat het ook goed met jou en je herstel?
@Nobba: ik zal je erbij zetten en dan plaats ik over twee weken even de nieuwe lijst. Ik zal ook even kijken of er meiden zijn die echt niet meer actief zijn zodat we een beetje actuele lijst houden :)!

Jeetje, de eerste septemberbaby in juli! Gefeliciteerd! Hopelijk sterkt ze snel verder aan en kunnen jullie haar over een paar weekjes lekker mee naar huis nemen. Naast felicitaties wil ik jullie ook sterkte wensen want het zal een heftige tijd zijn zo!

Terug
Bovenaan