Uitgerekend September 2019

Inderdaad een hele warme dag!! Ik heb niet echt last van gekke klachten maar het overgeven is wel meteen weer erger. 
@Eefje; ik heb ook zo’n ‘gehaakt’ wit dekentje bij Kruidvat besteld. Het is niet ‘tuttig gehaakt’ maar wel een dekentje met een patroontje erin. Heel leuk en niet te dik voor met die hitte. 
Maandag hebben wij de tweede groeiecho. Zoals hierboven ook iemand zei (LJG, LGP, ik weet je afkorting niet meer, sorry!) Ons mannetje loopt ook twee a drie weken voor en ik ben ook helemaal ok met eerder halen. Ik hoef de suikertest gelukkig ook niet opnieuw te doen maar ga thuis nog wel een keer een dagcurve bijhouden. Is jouw buik dan ook groot of valt dat mee? Ik voel me echt AO huge met ‘maar’ 32 weken!

Haha de verloskundige zei bij mij dat ik een 34 weken buik had ? Baarmoeder paar cm hoger dan gemiddeld bij 32 weken. 
Ik weet niet qua buik heb niet echt vergelijkingsmateriaal maar voel me wel echt enorm zwanger. Heb gisteren ook de eerste "nou het kan niet lang meer duren zeker" opmerking gehad haha. Jawel dus nog 8 weken ?

Heel herkenbaar Minni. Voel me sinds een week ook echt hoogzwanger ;) Hier ook een 34 weken buik volgens de vk. Maar als hij inderdaad met 38 weken gehaald wordt dan is dat ook over 6 weken al! *schrikmomentje*. Gelukkig zeggen meerdere mensen dat je van achter niet kan zien dat ik zwanger ben dus blijkbaar ben ik niet té erg uitgedijd :)
Ik vroeg me af of degene met het lijstje met alle uitgerekende data die nog eens zou willen posten?! Lijkt me leuk om nog eens te kijken hoe ver iedereen nu is. 

Volgens mij is lang niet iedereen meer actief in deze groep maar hierbij nog eens de lijst. Qua datum zou ik het eerste aan de beurt zijn maar het is onze eerste en er is voor nu geen enkele indicatie dat hij eerder zou komen. Dus als sommige meiden ingeleid worden kan het spannend worden! Ik heb volgens de teller nog 34 dagen (4 weken en 6 dagen) te gaan. Maar dat kan zeker nog wat langer worden al heb ik zelf de weddenschap afgesloten (met mezelf weliswaar ;-)) dat hij op mijn uitgerekende datum komt of in ieder geval nog net in augustus. Gewoon een voorgevoel. Daarnaast is hij van harte welkom want eerlijk gezegd vind ik het wel prima geweest, heb gewoon echt zin om onze kleine man te ontmoeten. 

vd04d6.png

Sorry ging niet helemaal goed, ik geef de hitte de schuld..
Volgens mij is lang niet iedereen meer actief in deze groep maar hierbij nog eens de lijst. Qua datum zou ik het eerste aan de beurt zijn maar het is onze eerste en er is voor nu geen enkele indicatie dat hij eerder zou komen. Dus als sommige meiden ingeleid worden kan het spannend worden! Ik heb volgens de teller nog 34 dagen (4 weken en 6 dagen) te gaan. Maar dat kan zeker nog wat langer worden al heb ik zelf de weddenschap afgesloten (met mezelf weliswaar ;-)) dat hij op mijn uitgerekende datum komt of in ieder geval nog net in augustus. Gewoon een voorgevoel. Daarnaast is hij van harte welkom want eerlijk gezegd vind ik het wel prima geweest, heb gewoon echt zin om onze kleine man te ontmoeten. 

Terug
Bovenaan