Uitgerekend September 2019

Gefeliciteerd Minimin! Hopelijk gaat alles goed en mogen jullie snel naar huis.
Wij krijgen een jongen, stond er nog niet bij op de lijst zag ik.
Sinds deze week heb ik verlof. Zag er eerst een beetje tegenop, maar met deze temperaturen ben ik er wel blij mee. Lekker mn gemak houden en binnen een beetje aanrommelen. 

Hier nog 2 weekjes werken en dan met verlof! Vind het een best gek idee en heb het idee dat ik mij stierlijk ga vervelen. Ben echt geen thuis zitter of iemand die rustig een boek kan lezen of een serie kan kijken. 
Bij hoeveel weken zetten jullie de vluchtkoffer klaar?
En bij hoeveel weken zijn jullie gaan wassen? 
Merk wel dat ik het spannend vind zo richting de geboorte. Grote angst voor vroeg geboorte (wat nergens voor nodig is), maar veel in mn omgeving voor komt. Kan niet wachten tot ik over 5 weken de 37 weken aan tik! 
Ook wel de stress dat we het ziekenhuis niet halen waar ik moet bevallen. Zonder file 50/55 minuten. Maar volgens de artsen is een eerste kind nooit in een uur geboren ?. Dat wordt vroeg aan de bel trekken als het lijkt te rommelen! 

[quote quote=10226457]Inderdaad een hele warme dag!! Ik heb niet echt last van gekke klachten maar het overgeven is wel meteen weer erger. @Eefje; ik heb ook zo’n ‘gehaakt’ wit dekentje bij Kruidvat besteld. Het is niet ‘tuttig gehaakt’ maar wel een dekentje met een patroontje erin. Heel leuk en niet te dik voor met die hitte. Maandag hebben wij de tweede groeiecho. Zoals hierboven ook iemand zei (LJG, LGP, ik weet je afkorting niet meer, sorry!) Ons mannetje loopt ook twee a drie weken voor en ik ben ook helemaal ok met eerder halen. Ik hoef de suikertest gelukkig ook niet opnieuw te doen maar ga thuis nog wel een keer een dagcurve bijhouden. Is jouw buik dan ook groot of valt dat mee? Ik voel me echt AO huge met ‘maar’ 32 weken![/quote]
Nee buik valt heel erg mee. Wordt wel groter natuurlijk maar voel me nog niet echt een lopende skippy bal hahahaha

Minimin. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een verrassing. Hopelijk gaat het herstel spoedig en kunnen jullie lekker thuis genieten van jullie kleine meid ❤️. 
Hier een mega vermoeide dame die er heel erg doorheen zit.. De warmte wordt het me teveel en omdat we nog niet in ons huis wonen vind ik het allemaal maar lastig.. Door de verbouwing zie ik mn vriend weinig wat me ook rauw op de dak valt.. Dus alleen maar tegenslagen in mijn ogen.  Gelukkig nog maar 3 weken werken en dan lekker verlof. En onwijs genieten van ons nieuwe huisje voor de kleine komt. We weten nog steeds het geslacht niet dus onwijs nieuwschierig. Wel staat op 20 aug mn kinkhoest vaccinatie gepland (35weken) en onze laatste echo voor de kleine geboren wordt om de groei en ligging te controleren. Zelf heb ik het idee dat ons kindje ook vroeg gaat komen. Dit doordat ik zo moe ben en slecht slaap en geen beste werkdagen heb waardoor ik een beetje in de put zit. Maarjaa alles voor een goed doel. Straks hebben we een mooi wondertje in onze armen ?❤️

Ik ben zelf al bezig met dingetjes wassen zodat niet alles op het einde hoeft. Eerst de kleinste maatjes gedaan, just in case... zkhtas dacht ik als ik met verlof ben klaar te zetten. Ik ben nu 34+5 en volgende week gaat mijn verlof in. 

Hier alles gewassen en hangt klaar in de kast! Ik wilde vandaag de ziekenhuistas gereed gaan maken maar eerlijk komt er erg weinig uit mijn handen. Damn het is warm. Maar wil het wel voor 36 weken (dinsdag) klaar hebben! Wij gaan nog een weekend richting België voor een wedstrijd van mijn vriend dus dan moet de tas mee. De Isofix voor de maxi cosi staat ook in de auto!
@Liekeseptemberbaby: ik kan me het heel goed voorstellen. Snap dat je daardoor even niet kunt genieten. Hopelijk kunnen jullie snel in jullie eigen huis en op die manier ook meer tijd samen doorbrengen. Zet ‘m op tot je verlof! Ik ben benieuwd wat jullie krijgen, ik denk een jongen :)!

Terug
Bovenaan