Uitgerekend September 2019

Mariekesep.  Ik denk zelf ook dat het veel scheeld als we weer lekker ons eigen plekje hebben en idd kunnen genieten samen. En ik alles voor de baby klaar kan maken. Zelf denk ik ook dat we een jongen krijgen. Maar ja we gaan het zien. Zolang het maar gezond is vind ik beide prima. 

Liekeseptemberbaby lijkt me ook erg zwaar en inderdaad beter als jullie dadelijk jullie eigen plekje hebben. 
Ik heb vandaag de laatste baby spullen gekocht. Hoef nog maar een paar hele kleine dingen maar alles wat nu nog op Mn lijstje staat is zo gehaald. Ik ga volgende week alles wassen en alles netjes opruimen, ben dan 33 weken. Vluchttas denk ik met 35/36 weken. Ik denk juist dat onze man later gaat komen dus in mijn hoofd nog geen stress en alles rustig aan ;-)

Gefeliciteerd met jullie dochter Minimin! Wat een verrassing zeg. Hopelijk voel jij je ook goed en groeit Kensi nog even goed door in het ziekenhuis zodat jullie snel met zijn drieën naar huis kunnen.
Wat n hitte zeg, ik wil niet klagen maar dat doe ik lekker toch! Onze verbouwing lijkt echt niet op te schieten, ben er helemaal klaar mee! Wil gewoon dat alles klaar is en ik de puntjes op de i kan zetten.

Gefeliciteerd met jullie dochter Minimin! Wat een verrassing zeg. Hopelijk voel jij je ook goed en groeit Kensi nog even goed door in het ziekenhuis zodat jullie snel met zijn drieën naar huis kunnen.
Wat n hitte zeg, ik wil niet klagen maar dat doe ik lekker toch! Onze verbouwing lijkt echt niet op te schieten, ben er helemaal klaar mee! Wil gewoon dat alles klaar is en ik de puntjes op de i kan zetten.

Gefeliciteerd Minimin! Hopelijk gaat alles goed!
Overleven jullie deze warme dagen nog een beetje? Mijn enkels zijn enorm opgezwollen ineens.
Maaaaaaar..... onze verbouwing is klaar. Alleen nog even alles schoonmaken. Maar dat is niet te doen in deze hitte. Gelukkig heb ik verlof en nog alle tijd om alles klaar te maken.?

Van harte Minimin! Een meisje.. wat leuk en een mooie naam! Spannend dat ze te vroeg is gekomen, maar fijn dat alles goed gaat! Veel geluk met dit mooie wondertje in jullie leven!
Ik doorsta de warmte goed. Terwijl nog heel druk in huis. Maar ik kan redelijk doseren. We gaan gestaag verder. Keertje extra douchen, paar keer voetenbadje, lekker wat waterijsjes nemen... ? Morgen 34 weken. En over 3 weken moet alles grofweg gedaan zijn en in huis zijn. Alles wat ik daarna nog doe valt onder de categorie 'omrommelen zonder druk'.
Bedankt voor de dekentjestip jongens! Van Bambino zag ik. Kost idd niets en kan nog besteld worden.
Ps: ik neig tot aanschaf van een zwembad in de tuin, zo eentje die je op kunt zetten. Lijkt me heerlijk voor deze laatste weken... ook voor de kids!

Gefeliciteerd Minimin met de geboorte van jullie dochtertje. Hopelijk mag ze snel mee naar huis!
Ik vind de hitte heftig. Overdag nergens last van, op het werk lekker de airco aan. Maar in onze bovenwoning wordt het bloedheet geen verschil met buiten helaas. Het voelt gewoon irritant dat ik niks kan, ga gelijk kapot. Maarja nog even volhouden, en bedenken dat volgend jaar zomer we een perfect geisoleerde nieuwbouwwoning hebben?Hoop zo dat er de rest van de zomer niet dit soort extremen komen..

Terug
Bovenaan