Uitgerekend September 2019

Allereerst van harte gefeliciteerd minimin!
Ik lees ook nog altijd mee. Onze kleine man doet het prima. Vorige week de groeiecho gehad en alles was gemiddeld, alleen wat meer dan gemiddeld aan vruchtwater, dus heb een goede buik zullen we maar zeggen. Ja het is warm, maar vanmiddag gezwommen en dat heeft me wel goed gedaan. Lees dat sommigen al verlof hebben of bijna. Ik moet nog 5 weken werken, maar op kantoor hou ik het wel vol. Doei doei iedereen!

Pff bij ons boven is het echt megawarm. Ramen open zetten gaat nog niet, het  is daar nog net wat warmer. Gelukkig wel een ventilator boven het bed, maar ook dat is eigenlijk circulatie van warme lucht. Nogv1 dag....

Gefeliciteerd! Minimin met je dochter Kensi we waren op dezelfde dag uitgerekend best gek dat jij je kleine al hebt. Ook veel sterkte want het zal nog best spannend zijn. 
Ik hoef nog maar 5w en 3d tot uitgerekende datum best gek komt nu wel heel dichtbij. Maar ben ook heel benieuwd wat we krijgen.
Ik ben nu een weekje op vakantie in mijn zus huis en met het zwembad erbij is het gelukkig te doen. 
Volgende week weer een groeiecho bij de laatste liep het hoofdje en beentje een paar dagen achter en buikje 4 weken voor. Ben erg benieuwd hoe het nu is. Vindt het wel spannend maar ze gaven aan dat dit gewoon de bouw kan zijn aangezien mijn vriend en ik beiden ook niet lang zijn dus hier hou ik het dan maar voorlopig op.

Vanmiddag bij de VK geweest.  Terwijl m’n dochter eerst onder het gemiddelde zat kwa groei zit ze er nu ver boven en ze is nog niet ingedaald dus ze ligt hoog waardoor ik snel benauwd ben. Normaal had ik nooit last van de warmte maar raakte er vanmiddag gewoon in paniek van. Buiten was t net zo warm als binnen en het idee dat ik nergens verkoeling had maakte me aan t hyperventileren.   M’n vader zei dat hij het bad voor me zou laten vollopen met koud water. Niet ijskoud maar wel koel. Dat hielp en ik werd weer rustig.  Als het me nou vannacht weer teveel word, ga ik gewoon weer in dat bad.   Jeetje, ik was nooit zo!   
Sorry voor m’n geklaag, moest er even uit..

Wat een berichten weer zeg... en gelukkig ben ik niet de enige die last heeft van de warmte.
Sinds vanavond steeds buikpijnen die ook zo weer over zijn, misselijk, maagzuur en niets binnen kunnen houden. Een slokje water blijft zelfs niet binnen ? nu lig ik met een knorrende maag op bed maar voor t eerst misselijk-vrij. Even afwachten hoe ik mij morgenvroeg voel, anders toch maar de gynaecoloog bellen. De baby is lekker aanwezig, dat dan weer wel. 
Nog een weekje en dan gaat mn verlof in... ben er echt zó aan toe ook pffff

Pfoe nou ik heb vannacht ook geen oog dicht gedaan. Zit nu lekker buiten, nu is dat nog lekker ;-) man man man wat ben ik blij als het morgen wat koeler is. Nu al zin in morgen! 

Ah vervelend Juffie! Ik heb gelukkig wel wat uurtjes gemaakt maar ik heb ook de was opgevouwen en in bad gelegen vannacht, haha. Nu zit ik ook heerlijk even buiten, straks sluit ik mezelf weer binnen op.
Ik had het gisteren echt totaal onderschat, ben flauw gevallen door fietsen, gelukkig wel op tijd afgestapt en niet hard gevallen ofzo. Daarna paar uur overgeven. Ging op gegeven moment beter.
Vandaag ga ik dus helemaal niets doen :')
Sterkte iedereen moge het snel weer gaan regenen ?

Wat een ellende he deze dagen! Dramatisch..
Ik kijk ook uit naar morgen, 22 graden, doe ik het voor! 
Vandaag werk ik thuis. Qua airco beter op kantoor kunnen zitten. Ach, maar rustig aan deon! Ik ga ook echt niet naar buiten. Einde van de dag maar weer. 
Ben morgen 32 weken zwanger en merk dat ik zo bang ben voor vroeggeboorte super hatelijk. Bij alles wat ik voel.. zijn er nog dames die dit herkennen? 

Terug
Bovenaan