Uitgerekend September 2019

@Majom: wat ontzettend verdrietig, echt heel veel sterkte!
@Eefje: dat is ook zo natuurlijk maar het voelt een soort zielig. Hij is er gelukkig niet echt rustiger op geworden en trappelt nog lekker met zijn voetjes. Merk dat de ruimte beperkter wordt en dat de bewegingen aan de buitenkant behoorlijk heftig er uit zien. 
@LadyJ: opgezwollen oververmoeide broedmachine is werkelijk de perfecte omschrijving haha. Ik was zo jaloers op mijn vriend die gewoon na 5 minuten in slaap viel vannacht. Ik probeer echt op te letten met wat ik op dit moment zeg want vermoeidheid + snikhitte + zwangerschapshormonen brengt niet de beste kant van je persoonlijkheid naar boven merk ik. Mijn vriend doet enorm zijn best om me te helpen maar merk dat ik gewoon verlang naar mijn oude zelf op dit moment. 
Gelukkig begint de temperatuur hier al iets te zakken dus alles staat open. Laat die regen en afkoeling maar komen!!
Oh en voor degene die zich zorgen maken dat ze zich gaan vervelen tijdens hun verlof.. ik dacht dit ook altijd maar man man man wat is het heerlijk. Ik vind mijn werk super leuk en doe altijd nog 1000 dingen thuis ernaast maar ik kan echt even tot rust komen. Lekker boeken lezen, toegeven aan nesteldrang, eindelijk een serie afkijken en eerlijk die middagslaapjes waren ook behoorlijk welkom! Kan niet wachten tot het deze week weer normaal weer is zodat ik lekker door kan gaan met dat ritme! 

Ik vind de herkenbaarheid op dit forum zo fijn dames! Vanmorgen wakker geworden met het gevoel alsof ik nauwelijks geslapen had en ik was echt niet vooruit te branden vandaag. Nu ik jullie ervaringen met de warmte zo lees was ik duidelijk niet de enige. De misselijkheid en het overgeven zijn ook weer erger maar dat lees ik ook bij meer van jullie. Gelukkig komt er nu echt koeler weer aan!
@Majom: wat verdrietig! Los van de hormonen zou je daar normaal toch ook flink om moeten mogen huilen!
@LadyJ: ik hoorde dat magnesium spray heel goed kan helpen bij rusteloze benen en kramp. Misschien iets om uit te proberen?

Oh bedankt ZazouSept voor de tip. Idd al mijn potje magnesium weer uit de kast gehaald, maar ter plaatse gelijk die spray erop doen klinkt heel goed. Ga ik halen? 
Ja Mariekesept daar probeer ik ook op te letten, want deze combinatie haalt idd niet het beste in je naar boven?? Maar nu was de barrière om redelijk te blijven weg gesmolten door de hitte denk? Mijn vriend reageert daar dan ook weer zo lief op? 

Zo ook ik moest eveb een paar dagen terug lezen!
Gefeliciteerd met Kensi, Minimin! Hopelijk snel naar huis met de kleine en dan genieten!

Majom: ah wat vreselijk zeg! Sterkte!

LadyJ: ik neem ook iedere avond voor het slapen een magnesium pilletje merk dat ik daardoor veel beter en rustiger slaap. Heel apart! Maar zolang het werkt ??

Ook ik zit er af en toe best een beetje doorheen. Moet nog best wat dingen kopen enzo maar ik kan totaal geen besluiten nemen. Of me er toe zetten alles te gaan kopen. Heel apart! 
Ben dinsdag 32 weken en normaal gesproken ben ik heel georganiseerd enzo maar het lukt gewoon niet. Vriendinnen zeiden ook al dat ze het niets voor mij vinden..

Hoop dat ik vannacht ook wat beter slaap, want afgelopen nacht was echt drama! Maargoed, volgende week klagen we weer dat her regent hahaha

Gefeliciteerd met jullie dochtertje, minimin ❤ en spannende start, ik hoop dat jullie straks lekker thuis kunnen wennen en genieten! 
Wel bizar dat de eerste september baby al geboren is! Ik weet nog zo goed dat alles in het begin zooooo langzaam ging ? toen had ik best veel angst dat het mis zou gaan. Nu voel ik geen angst, vooral veel vertrouwen. Hoe dat over een paar weken is... is nog maar de vraag ?
Verdrietig van je kat, Majom ? veel sterkte met het gemis. Ook al is het misschien beter zo, zeker met die hitte nu, een huisdier moeten missen is gewoon heel moeilijk.
Oja ik sta nog niet op het lijstje! Leuk als je me daar nog aan toe wilt voegen! Ik ben 24 september uitgerekend van een jongen ?

Wat verdrietig Majom, Sterkte! 
Na deze verschrikkelijke plak nacht heb ik vanmiddag lekker nog een dutje kunnen doen. Doet me meteen goed. Misschien toch wat vaker aan toegeven om overdag even te power-nappen. 
Iris ik herken wat je zegt; ben ook (nog) vol vertrouwen. Ben wel mega nieuwsgierig ondertussen, herken wat eerder werd gezegd, het is nog zo abstract. Ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet en hoe hij is... 

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Minimin! ❤
En jeetje meiden, wat was het heftig de afgelopen dagen. Ik moet zeggen dat ik het overdag nog redelijk trok in de schaduw en een zwembadje, maar de nachten waren de hel. Gisteravond eventjes alles eruit gehuild. Gelukkig heb ik een hele lieve vriend die me nu al kwam ondersteunen met koude washandjes. Kan hij straks oefenen haha. Ik lees dat de meeste hier een lieve, zorgzame partner hebben. Fijn!
Ik denk dat die kleine mn linker rib stuk geschopt heeft dus ik kan niet meer op mn linkerzij liggen. Heel naar.
Vandaag 32 + 3 dagen, het gaat ineens snel. Tot ik me bedenk dat het ook nog 10 weken zou kunnen duren haha. Ik wil mn kindje zo graag ontmoeten!

Wat verdrietig, veel sterkte Majom!! 

Ik had donderdag ook even een zwaar moment met de hitte, maar was er gister alweer beetje aan gewend. Heb het best goed doorstaan. Nog even gaan zwemmen en gewoon rustig aan gedaan. Vannacht heerlijk geslapen❤️ Maar wel thank god voor de airco in onze slaapkamer anders had ik zeker anders gepraat. 
Oh herkenbaar dat het aan de ene kant snel gaat en aan de andere kant als je tot 42 weken rekent echt denkt hopelijk komt ze eerder ;) 
@anemoontje voor vroeggeboorte ben ik heel bang geweest, maar nu we voorbij de 28 weken zijn voel ik mij daarin minder bang. Ook erg lang bang geweest dat het mis zou gaan, zelfs nog bij de bevalling. Maar merk dat ik daar ook minder vaak aan denk en meer vertrouwen krijg, zo blij mee! 

Terug
Bovenaan