Mientjee wat vervelend voor je zeg! Kan ook met het warme weer te maken hebben hè, dan moet je hart zowieso harder werken. Gelukkig was je er op tijd bij en gaat het goed met de groei van jullie dochter. Ik heb preventief acetylsalycylzuur gekregen met 12 weken en slik daar dagelijks 80 Mg van, dit zou hoge bloeddruk moeten voorkomen en hij is dan ook erg stabiel en soms zelfs laag. Hopelijk slaat de medicatie snel aan bij jou!
Wij hadden afgelopen woensdag groei en 3D (2e) echo, ze lag met haar hoofd al (sinds 1 juli, met eerste echo) helemaal richting mijn bekken, we konden op n neus en lipjes na niets zien. Ze is al een paar dagen erg druk en heb het gevoel dat ze er vanaf gisteren nog meer in aan het zakken is. Zijn jullie kleintjes al ingedaald? En hoe voelt dat of voel je dat niet? 8 augustus liggingsecho dus dan zal ik t wel horen, ben heel benieuwd.
Succes met de laatste loodjes allemaal, het wordt nu wel zwaar vind ik!
Wij hadden afgelopen woensdag groei en 3D (2e) echo, ze lag met haar hoofd al (sinds 1 juli, met eerste echo) helemaal richting mijn bekken, we konden op n neus en lipjes na niets zien. Ze is al een paar dagen erg druk en heb het gevoel dat ze er vanaf gisteren nog meer in aan het zakken is. Zijn jullie kleintjes al ingedaald? En hoe voelt dat of voel je dat niet? 8 augustus liggingsecho dus dan zal ik t wel horen, ben heel benieuwd.
Succes met de laatste loodjes allemaal, het wordt nu wel zwaar vind ik!