Uitgerekend September 2019

Ik heb kleertjes van de HEMA, Zeeman en wat luxere merken alles en alle kleuren bij elkaar gedaan (behalve wit) en niets is verkleurd ;)
Met 20 weken stond ik al sokjes te strijken ?  Dit weekend nog weer even een aantal kleertjes besteld en nu heb ik alles... Hoop ik.
De hele uitzet compleet. Ben wel blij want man wat moet je veel keuzes maken. Luiers, billendoekjes, draagdoeken, boxkleden matrasje pfffff. Begrijp me niet verkeerd ik vond het superleuk om uit te zoeken maar ik ben zo iemand die álles gaat vergelijken dus het heeft nogal wat voeten in de aarde gehad. Nu alleen nog strijken en strak inrichten en ik ben klaar :)

Hé Meiden,
Ik lees al een hele poos mee, en zoals iedereen aangeeft wat gaat het snel zeg! En fijn dat iedereen zich lekker 'klaar'aan het maken is.
Ik vraag me af of er meerdere meiden zijn die meer gerommel in de buik voelen als normaal zo nu naar het einde toe.
Ik ben zelf 12-9 uitgerekend, maar heb al sinds het begin een sterk gevoel dat ze eerder gaat komen (gebaseerd op niets hoor hahaha).
Groetjess

Ik voel nog niks, behalve dat ze wat dieper naar mijn gevoel is komen te liggen. En hopelijk blijft dat nog even zo, want ik ben nog heel druk in huis bezig! ? Over 2,5e week moet alles klaar zijn, voor het geval ze vanaf week 37 dreigt te komen. Maar mijn oudsten zijn gekomen met 42 en 41 weken, dus ik 'vrees' dat deze ook wat langer zit.. En mijn buik vind ik nu al zo groot! ??

@mariekesep bedankt voor de tip! Heb de doekjes gehaald en eerste was er in zitten. Heb ook teveel verschillende kleuren om alles apart te wassen. 
Vanochtend lekker geshopt bij prenatal. En kreeg net bij Noppies geen geld terug voor een klacht na 1 x dragen, dus ook geruild voor wat baby kleertjes. Zo leuk al die kleertjes? Ben bang dat ik in mijn verlof nog erger wordt?

Bij mij trouwens ook geen gerommel, maar weet daardoor ook niet precies wat je ermee bedoeld? Bij mij is er alleen verandering in dat ze erg hard duwt inmiddels, tot het pijn doet. En schoppen wat minder wordt.

Thanks voor de tips allemaal, ga van de week maar eens kijken voor een Wikkeldeken denk ik. Klinkt handig!
Hier draait de was ook volop. Ik heb vorige week een hele tas kleren van een vriendin gekregen, zitten ook hele leuke spulletjes tussen, boffen!! 
Hier ook geen gerommel, maar onze jongen zit ook zo hoog dat ik me zelfs af vraag of hij überhaupt rond de uitgerekende datum komt ;-) Heb vandaag ook moeten braken. Hij drukt enorm op mijn maag, irritant want ik ben dol op lekker en veel eten maar kan er nu niet echt van genieten haha

Hier niet echt ‘gerommel’ maar vanmorgen had ik wel flinke buikpijn. Leek op menstruatiekrampen, en af en toe een steek in mijn lies. Het duurde ongeveer twee of drie uur en toen was het over. Ik denk dat het misschien indalen was wat ik voelde. Heb straks een controle bij de verloskundige dus ik zal het eens navragen. Is toch weer even spannend als je iets nieuws voelt en niet weet wat het is. Gelukkig waren het geen echte weeën. 

Mientjeeee: wat naar van die hoge bloeddruk. Merk je al verschil nu je die medicijnen krijgt? Hoop voor je dat de bloeddruk weer gezakt en stabiel is?
Sannesept: hier geen tweede naam. Vriend en ik hebben allebei geen idee wat we erbij zouden moeten 'verzinnen'? dus we laten het zo.
Wat wel een beetje jammer is, is dat onze naam geraden is. Ik heb een hele fanatieke zwager die al maanden raad haha. Mijn vriend en ik ontkennen uiteraard, maar blijkbaar vind iedereen de naam zo bij ons passen dat ze al zo genoemd wordt door sommigen ?? Ben benieuwd straks naar hun reactie als ze horen dat dat ook de daadwerkelijke naam wordt. Ik zelf heb de naam van mijn neefje ook voorspelt en deze was ook goed 'gegokt'. Grappig? 
Lovesept: bedankt voor je berichtje over magnesium en floradix. Ik merk wel echt verbetering nu ik magnesium slik en spray? ik slaap nu veel sneller in. Voor het ijzer ben ik nu via de verloskundige overgestapt op ijzertabletten op recept. Floradix wel in huis en rovicee Ferro ?
Voor maagzuur had ik echt omeprazol nodig. Rennies voldeden niet meer. En dan helpt ook echt. Dus ik maak nu weer redelijke nachten en trek overdag nu ook veel beter?
Indalen is hier ook begonnen volgens mij. Behoorlijk ongemakkelijke steken down under...? En veel geschuifel beneden. Bewegingen worden nu ook anders. Merk dat ze minder vaak beweegt maar als ze beweegt dan trekken er hele bulten vanaf de buitenkant gezien heen en weer. 
Nog 3 weken werken en dan geef ik mezelf het startsein tot uitzoeken en wassen van kleertjes en spullen. Ben nu vooral bezig met mijn weken doorkomen op werk en alle andere 'activiteiten' combineren. Vooral met de warmte kon ik me enkel en alleen met de basis van de dag bezig houden. Maar kijk erg uit naar verlof en lekker gekeutel in huis en het kamertje? 

Terug
Bovenaan