Uitgerekend September 2019

@JulieD, bij ons is het zo dan ze dan gaan kijken of het hartje klopt.. Dit was iig de vorige keer zo, meer doen ze dan nog niet..  
Ze zeiden deze x ook aan de telefoon duurt een kwartiertje... 
2 weken later hebben wij dan een intake, dan gaan ze een vragenlijst met je/jullie invullen over je medische geschiedenis, rook je etc... 

@JulieD, bij ons is het zo dan ze dan gaan kijken of het hartje klopt.. Dit was iig de vorige keer zo, meer doen ze dan nog niet..  
Ze zeiden deze x ook aan de telefoon duurt een kwartiertje... 
2 weken later hebben wij dan een intake, dan gaan ze een vragenlijst met je/jullie invullen over je medische geschiedenis, rook je etc... 

@Eefje. Wat fijn om te lezen!! Je hebt me weer een beetje gerustgesteld haha. De kleine slaapt hier gelukkig ook al (vanaf 3 maanden!!) heerlijk door van 19-7 dus we mogen absoluut niet klagen hoor. Overdag is ze dan ook wel héél druk waardoor je amper een seconde rust hebt. Tijdens de middagdutjes sta ik dan ook alvast in de startblokken om eindelijk het huishouden bij te werken. Soms grijpt ‘t me even naar de keel als ik er aan denk dat met een tweede, die “rustmomentjes” al helemaal weg zijn, er van uitgaande dat ze nooit altijd op hetzelfde moment gaan slapen. Maar goed tijdens die mini paniekaanvalletjes denk ik maar even aan de moeders en vaders die meerlingen hebben haha. 
@JulieD, bij ons keken ze idd de eerste keer ook alleen of het hartje klopte. Duurde idd maar 20 minuutjes. Als je een vroege echo hebt dan is het wss een inwendige (vaginale echo), omdat het hartje dan makkelijker te vinden is dan met een uitwendige (via de buik) echo.  Een week later hadden wij de intake en die duurde heel wat langer.. dan ga je idd een hele vragenlijst af

carolad thanks. Die tijdsindicactie is ook wel fijn lijkt me. Maar je brengt me wel op t idee om het ook gewoon te vragen tijdens het maken van de afspraak

Even snel een vraag tussendoor waarvoor ik niet de vk wil bellen, jullie weten er hopelijk wel antwoord op. 
Is het nog nodig om omega 3 te slikken? Ik eet zelf geen vis namelijk.
Op dit moment slik ik alleen davitamon compleet mama.
Andere extra tips ook altijd welkom uiteraard :) 

Ik slik ook de Davitamon en dan met visolie, omdat ik ook niet twee keer per week vis eet.
Is Roon x (degene die deze groep is begonnen) er trouwens nog?

Het forum wordt steeds groter, leuk!
Ik ben nu 5 weken en heb best last van menstruatiekrampen vooral in de avond. Ben daardoor wat onzeker.
Herkent iemand deze klachten?

@esterseptember, Nou en of! De ene avond meer dan andere avonden. Zelfs een keer snachts wakker geworden van de pijn! Dat was wel even schrikken, maar heb het vermoeden dat het mijn darmen waren. Als ik overdag last heb van krampen probeer ik even rustig te liggen... val soms wel eens in slaap, haha! Eerste keer zwanger, dus vind het ook wel spannend, maar blijkt erbij te horen :) 

Terug
Bovenaan