Uitgerekend September 2019

Hallo allemaal,
Ik heb afgelopen dinsdag positief getest! Iets wat we totaal niet verwacht hadden aangezien ik net in oktober gestopt ben met pil. Maar zijn wel enorm gelukkig en blij!
21 januari de eerste echo, ontzettend spannend!

Groetjes

@jullied ik ben nu 7 weken en heb afgelopen vrijdag een intake gehad daar maken ze je medische kaart op en geven ze je informatie over de NIPT test en de 20 weken echo.
Ik heb aanstaande donderdag mijn eerste echo ik dacht dat ze het hartje gaan luisteren en gaan kijken of er een baby'tje te zien is. Vaginaal of uitwendig dat kijken ze op dat moment. 

Zo zie je maar weer dat het overal anders is. Hier krijg je eerst de vitaliteitsecho en vervolgens pas de intake omdat het helaas ook fout kan zijn. Dan heb je alles tijdens de intake al besproken over de zwangerschap etc terwijl een week later blijkt dat het mis is. Lijkt me persoonlijk minder fijn. 
Tijdens mijn vorige zwangerschap ook rond 6 weken echt last gehad van mestruatiekrampjes trouwens! Was er stiekem echt bang voor dat ik toch ineens ongesteld ging worden ondanks de positieve testen

Ik heb ook alleen in de avonden last van mijn buik., maar van de borsten de gehele dag door. Nu had ik vanochtend wat licht bruin verlies. Schrok me natuurlijk rot.. Al anderen die dit ook al hebben gehad? Ik zit nu in week 6 of 7. Probeer me niet teveel zorgen te maken. Zolang het niet helderrood is Is het goed? 

Ik heb ook elke dag een klein beetje lichtroze/bruin bloedverlies en ook af en toe krampjes (in de avond) dus ik ben ook niet zo zeker. Hoor echter dat het allemaal kan en niets hoeft te zeggen dus daar houd ik mij maar aan vast. Vorige twee keren had ik het niet. Eind deze week echo bij 6 weken en 2 dagen, hopelijk kunnen ze iets goeds zien!

Hoi dames,
wat naar van dat bruinverlies en krampjes. Dat geeft toch een beetje onzekerheid. Hoop voor degenen met vroege echo op een positief bericht!
Ik heb zelf het idee dat mijn maag en darmenwat gevoeliger (en verstopter) zijn. Eten valt afentoe totaal niet lekker. Herkenbaar? Ik slikte een multivitamie die je in 2'en kon breken, maar jakkes nog an toe, ik krijg ze niet weg... (kokhalzen). Ook niet via een hap eten. Ben daarom even terug bij de multivitamine in poedervorm die ik door de yoghurt heen doe en de rest van mijn gezin ook gebruikt. Wel iets minder foliumzuur... 
Groet,
Eefje
Ps: na 9 jaar opnieuw zwanger voelt idd weer een beetje als een eerste keer!

Hallo allemaal,
Allereerst natuurlijk gefeliciteerd! 
Ik kom eigenlijk nooit op een forum, maar dit vind ik toch wel leuk!
Mijn vriend en ik zijn in november gestopt met de pil, op vaderdag was de test positief, wij helemaal gelukkig. De zwangerschap verliep goed. Geen wolkje aan de lucht. Met 8 weken een goede echo gehad, kloppend hartje, alles in orde. We gingen met een goed gevoel naar de termijnecho maar daar werd al snel duidelijk dat het hartje niet meer klopte.... We waren er kapot van! Medicijnen gehad om het vruchtje af te drijven, blijkt hetzelfde te zijn als mensen die abortus plegen. Voelde heel oneerlijk.

Nu zijn we er tweede kerstdag achter gekomen dat ik weer zwanger ben! Nu zijn we wel wat voorzichtiger en meer geremd. Volgende week woensdag de 8 weken echo. Er gebeurt veel meer in mijn lichaam nu dan de vorige keer. Maar het maakt 't wel heel moeilijk dat onze eerste zwangerschap meteen verkeerd ging.

Hopen dat het doorzet en alles goed komt! Met jullie ook natuurlijk...
Mijn uitgerekende datum is 3 september.

Liefs Marjolein

Hoi mommy's te be! 

Allereerst gefeliciteerd iedereen ♥!

Ik wil hier ook graag aansluiten, afgelopen zaterdag de eerste positieve test in handen gehad! Super spannend allemaal. En het gekke is, ik heb (nog) helemaal nergens last van dus het voelt zo onwerkelijk allemaal! Vanmiddag komt als het goed is de Clearblue test binnen. Als daarop staat "zwanger" dan zullen we het iets meer gaan beseffen denk ik!

Terug
Bovenaan