Uitgerekend September 2019

JLG https://www.prenatal.nl/slapen-en-thuis/slapen/dekens/jollein-wikkeldeken-indians-4496728.html?gclid=CjwKCAjw-ITqBRB7EiwAZ1c5U20RxtMC0vDKLRvFcF4gEnWY1NUXky2u8CKIy58mS1-5jIaq1Kft_BoCtPwQAvD_BwE

https://www.baby-dump.nl/product/bedtextiel/433/dekens/185/jollein-dekens-wieg/56902/jollein-hydrofiel-deken-indians-br-75-x-100-cm/113406/?gclid=CjwKCAjw-ITqBRB7EiwAZ1c5U9o8_VB52CagawT6iVKm2a-pl5V32UT4vnpgAeBC_EmOtZukd7_RbRoCm1IQAvD_BwE

1 AUGUSTUS ? omg, deze maand komt het wel heel dichtbij! We gaan allemaal met verlof waarschijnlijk. Zetten de laatste puntjes op de i. Worden er misschien al baby’s geboren ? 
ik vind het nogal wat! 

Milouvl: ja, het zit iets ingewikkelder inderdaad. Volgens mij was mijn voorraad juist wel goed, maar was er iets met een andere waarde die staat voor vervoer naar het bloed en dus door het lichaam. Dus dan 'overall' toch te laag ijzer. Ik heb het idee dat het bij mij ook helpt om bij te slikken. 's Ochtends op nuchtere maag 1 ijzertablet (met vitamine C) en dan na een half uurtje wachten ontbijt ik.

Ik ben ook echt moe. Maar ik slaap ook slecht door oa maagzuur en die super vervelende rusteloze benen! En zo’n verbouwing/verhuizing erbij is toch best pittig.  Maar m’n vriend werkt hard in ons nieuwe huis. Ben echt trots op hem.   Nog 5 weekjes voor mij voor de uitgerekende datum.. wat gaat het hard!

Minty.  Gek he dat we allemaal rond december /januari wisten dat er iets moois in ons buik groeide. En nu is het gewoon bijna zover dat we de kleine in onze handen gaan hebben.
Ik ben pas over 8 weken (nu 32w/1d zwanger) uitgerekend. Maar zoals ik me nu soms voel denk ik toch echt dat onze kleine zich eerder ga melden dan de datum waarop ik uitgerekend ben. Maar we gaan het zien. Ben ook zo benieuwd naar al jullie namen. En of er misschien dezelfdr namen gekozen worden. Spannend allemaal!! 

Ja het gaat snel! Bij ons staat het hele huis nog redelijk op zijn kop. Alle kasten binnenstebuiten en eergisteren 12 vuilniszakken rotzooi.. Maar er komt orde in.. en als alles netjes is, is een muurtje witten zo gebeurd. Ik ben nu bijna 35 weken. Dus voel nu wel dat ik het over 2 weken voor 85% klaar wil hebben en de baby kan komen. Dit geeft ook wel energie, ik ga ervoor. En 's avonds lekker ontspannen met mijn man een filmpje of serie kijken. Het is een gek idee dat het ook nog 7 weken kan duren! Mijn eerste kwam met 42 en de tweede met 41 weken.. dus er is een grote kans dat ik een langdrager ben. We zullen zien.. En idd.. welke namen zullen jullie gekozen hebben?? De eerste baby's zullen zich over niet al te lange tijd aandienen. Mariekesept: op de 1 of andere manier denk ik dat jij steeds de volgende bent omdat jij volgens mij het verste bent! ?

Terug
Bovenaan