Uitgerekend September 2019

Ben inderdaad benieuwd naar de baby's (en de namen), er zullen er vast wel een paar komen in augustus! Ik ben zelf pas 23 september uitgerekend, nog 1,5 week werken en dan verlof. 

Ik begin ook zo hard af te tellen, kan niet wachten tot het zover is? Ik begin ook een beetje af te tellen naar die 37 weken grens ofzo, ik ben nu 33.5 week en omdat ik nu een beetje gedoe heb met die bloeddruk heb ik zoiets als ik die grens heb gehaald, dan kan ik voor mijn gevoel meer ademhalen.
Overigens gaat het inmiddels een stuk beter: afgelopen zondag was die al duidelijk gedaald, daarna dinsdag weer voor controle geweest en toen was die nog beter en weer helemaal zoals het moet. Heel blij mee!! Moet wel medicatie blijven slikken tot het einde van de zwangerschap, omdat die de laatste weken in een zwangerschap meer stijgt, maarja dat is even niet anders. Daarnaast dinsdag een groei-echo gehad en die was super... Mijn kleine meisje zit met alles aardig boven het gemiddelde, rond de p75. Daarnaast is ze nu al zo'n 2,5 kg, geschatte geboortegewicht is rond de 3800 gram.. Mijn vriend en ik zijn allebei ook heel lang en waren beide met de geboorte ook 4 kg, dus ja dit was goed verklaarbaar zei de verloskundige. Maar allerbelangrijkste was dus dat ze geen enkele schade heeft gehad van die hogere bloeddruk en de placenta heel goed functioneert (hebben ze ook allemaal bekeken), ik was er ook heel vroeg bij dus dit scheelt natuurlijk enorm. Opgelucht in ieder geval.
Morgen mijn laatste werkdag en dan heb ik verlof! Ondanks dat ik dus 2 weken eerder stop dan gepland, merk ik nu ook wel dat ik het wel prima vind. Mooi hoe zoiets natuurlijks gaat.

Whoeoe het is augustus! Ik vind het nu ook echt spannend worden. Ik ben nu 36 weken en 2 dagen en over 26 dagen uitgerekend. Ooit was de eerste datum 4 september vandaar dat ik hier altijd ben blijven hangen ;-).
@Eefje: ik hoop het wel maar de VK was redelijk duidelijk dat ik echt rekening moet houden dat het langer duurt omdat het de eerste is. Ik denk zelf uitgerekende datum of nog precies in augustus maar het lijkt me ook wel speciaal om die 4 september aan te houden omdat dit de allereerste datum was. 
Gister de laatste dingen gekocht of besteld en ben er nu ook helemaal klaar voor. Nesteldrang wel in full swing met ramen zemen, schoonmaken etc. Zorgt wel dat mn bekken echt niet goed voelen maar ik kan het toch niet laten haha. 
Ik ben ook echt benieuwd naar de namen, hoe iedereen gaat bevallen en wat de meiden krijgen waarvan het nog niet bekend is. Spannende weken!!

Het wordt inderdaad spannend ik ben nu 35w en 3d. 
Gister weer een groeiecho gehad het volgt nog steeds een eigen lijn maar blijft daar wel secuur in. Kleine is nu 3 kilo en wordt 8 pond geschat bij de geboorte. Flinke baby maar gelukkig niet flink genoeg om ingeleid te worden waar ik heel blij mee ben. 
Vanavond gaat het bed op klossen en de box in elkaar en mijn nieuwe auto is volgende week klaar dus dan hoef ik alleen nog de babykleding wassen en de vluchtkoffer gereed maken. 
Ik heb wel het gevoel dat de kleine zich later dan de uitgerekende datum arriveert. Ben nu we nieuwschierig wat het we krijgen. En naar alle namen?

Jaaa hier mijn laatste werkdagje, nu officieel met verlof :) wel gek idee. Zaterdag ben ik 36 weken. 
Maandag krijg ik de kraamspullen binnen. Ben benieuwd. Woensdag controle bij vk. Volgens mij is de kleine hier nog niet echt ingedaald... af en toe wat zeurderig gevoel gehad, maar was telkens maar heel kort...

Jaaa augustus wat gaat het nu toch snel! Blij mee overigens ;) Ben ook heel benieuwd welke dames er toch een augustus baby krijgen!  Ik ben pas 32+4 dus die kans is toch wat kleiner, zou nog wel oktober kunnen worden zelfs? Hoop ik niet haha.
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik een blaasontsteking heb. Sommige vrouwen schijnen het niet te merken maar ik heb er echt last van, en rugpijn erbij niet normaal. Alleen als ik dit zo pijn vindt doen ben ik benieuwd hoe ik de weeën overleef?

hey meiden, jaaa augustus is begonnen ? ben benieuwd of er ook augustus baby's geboren gaan worden. Spannend!! Sommige komen nu wel echt dichtbij de uitgerekende datum!
Ik heb ook het idee dat onze meid weleens eerder kan komen, maar denk dat het vooral ook een wens is? Moe zijn is inmiddels echt een understatement van hoe ik me voel. De temperatuur schommeling en nog steeds slapeloosheid hakken er goed in. Inmiddels wel een beetje wanhopig. Woensdag ga ik voor het eerst naar de accupuntuur. Kijken of die nog wat voor mij kan betekenen. Ik hoop het zo, anders wordt het toch echt de andere en laatste optie: een nachtje in het ziekenhuis met slaapmedicatie... Zou dat wel een beetje droevig vinden, maar vannacht heb ik ook wel echt een dieptepunt bereikt met niet slapen en wanhoop. Gelukkig kon ik vandaag later beginnen op werk en heb ik 's morgens nog ff een extra uurtje kunnen pakken? Ik hoop dat die kwaaltjes die mij wakker houden toch gauw verdwijnen zodra ik bevallen ben... ? 
Eergisteren naar de voorlichtingsavond van de verloskundige praktijk geweest over bevallen. Ineens klonk een badbevalling ook wel als een fijne optie. In het ziekenhuis waar ik ga bevallen is ook een bad, hopelijk is ie vrij om daar wat tijd door te brengen om weeën in op te vangen. En ik ga de bevalbal van mijn zusje lenen. Leek me ook wel wat. Ben zo benieuwd allemaal. 
Maar goed, eerst nog 2 weken werk zien door te komen. Dit weekend lekker weg met een vriendin. Vriendlief gaan nog 'even' een nieuw bed voor ons bouwen? en er is inmiddels een auto ingewisseld voor een echte gezinsbak met genoeg ruimte voor hond en kind??? 

Oef wat een nacht.. heb vanaf een uur of 5 geen oog meer dicht gedaan, continu misselijk, het lijkt wel het 1e trimester. Hoop dat dit eenmalig was.. de kleine was ook mega beweeglijk en lijkt op Mn maag te drukken. Bluh. 
iemand die daar ook last van heeft/heeft gehad? 

Terug
Bovenaan