Uitgerekend September 2019

Ai Juffielies stom dat'ie nog niet met z'n hoofd naar beneden wil ? Maar ze kunnen nog een paar weken draaien gelukkig. En bijna alle baby's doen dat! Vooral nu vervelend dat je maag nergens past :p
Heb je al eens gehoord van Spinning baby's? Ik weet niet of dat echt werkt maar baat het niet dan schaadt het niet laten we maar zeggen ?

O wat wordt hier toch altijd lekker gebabbeld. Zoveel bij te lezen ?
Misschien dat ik het ergens heb gemist maar volgens mij hebben nog geen meiden zich gemeld dat het kindje in de stuit ligt....?
Bij mij blijkt dat helaas wel t geval. Deze week voelde ik het kindje ineens minder volgensx protocol via vk naar zh. Hier tijd voor hartfilmpje aan monitor. Gelukkig niets aan de hand met t kindje, maar bij de echo bleek dat met zijn hoofdje naar boven zit.... maandag moet ik voor standaard controle bij de vk omdat ik niet zo groot ben gaan ze dan ook bekijken of ze het draaien vroeger als 36 weken gaan plannen.

Hier ook een kleintje die nog in stuit ligt (34wk). As maandag weer een groei/liggingsecho bij de vk en daarna de opties bespreken over een eventuele draaipoging in het ziekenhuis. Hopelijk besluit meneer zelf nog te draaien, een stuitbevalling zie ik niet zo zitten haha. Maar goed we hebben nog eventjes!!

Balen zeg al die stuit liggingen. Mijn kleintje lag al is al ver ingedaald met 31w/5d controle. En ligt gelukkig goed. Met ruggengraat rechts en met handjes en voetjes links.  Ze had met een klein popje laten zien hoe het ligt. Best grappig om te zien. Waarschijnlijk draait mijn kindje ook nirt meer. Al voelt het soms of het met al me ingewanden aan het boksen is haha.
Hopelijk kunnen ze alle stuit liggingen nog draaien en kunnen jullie gewoon natuurlijk bevallen. Zo spannend allemaal kan er niet over uit. 
Ik hoef in principe nog maar 7.5 week al denk ik soms dat het al komt want voel dan zo raar daar beneden.  Maar het mag van mij nog wrl eventjes blijven zitten. Eerst ons huis echt af. Als goed is kunnen we er weekend van 17aug gaan wonen. En staat het bedje etc ook al in elkaar. Dus dan is het een kwestie van verder inrichten hoe ik het in me hoofd heb. En voornamelijk wasjes draaien. Vanaf 16 aug ook volledig verlof. Dus kan lekker mijn verlof wennen aan ons nieuwe huis. En vooral genieten van de laatste weekjes!! 

egeltje en jjsept ben benieuwd hoe het zich bij jullie ontwikkeld! Hier heeft onze man vannacht besloten dat Mijn maag als kussentje gebruiken ook niet echt top is, dus toch wat verschoven voor mijn gevoel. Volgens mij ligt hij nog niet goed maar het geeft in ieder geval niet zo’n misselijk gevoel en het geeft hoop dat hij echt nog wel ruimte heeft om te bewegen en dus ook om te draaien. 
Minni bedankt voor je tip van spinning babies, heb gisteren een paar oefeningen gedaan. Fingers crossed! 

Bij mij ligt ze gelukkig ook al naar beneden en ook al deels ingedaald. Dit was op de groei echo te zien dinsdag en zei de verloskundige vorige week ook al. Afgelopen woensdag kreeg ik daarnaast weer heel veel last van mijn liezen en steken in mijn vagina de hele dag door, dus het zal me niet verbazen als ze nu nog weer verder is ingedaald. Dat zou mooi zijn?
Ze zeiden dat de bewegingen na 32 weken vaak wat minder worden, omdat ze minder ruimte krijgen. Ik ben nu bijna 34 weken maar heb juist het gevoel dat ze alleen maar meer beweegt de laatste tijd! En ook super krachtig (logisch uiteraard want ze wordt steeds sterker) en soms doet ze me gewoon zeer ? ik vind het absoluut niet erg en juist heel erg fijn dat ze zoveel beweegt, stelt me alleen maar gerust!! Maar vroeg me af of meer mensen dat hadden?

Ik heb iets geks, denk ik (nu denk ik dat al snel hoor) en ik kan er niks over vinden op het internet.. echt al maanden staat m’n navel naar buiten maar sinds nu net is hij ineens naar binnen getrokken.  Het doet geen pijn ofzo maar het viel me op.. kent iemand dit? ? 
Omdat ik er ook geen pijn aan heb wil ik ook weer niet gelijk de vk bellen 

Terug
Bovenaan