Uitgerekend September 2019

Ohh my god!!! Dit is wat ik al sinds zaterdagochtend denk..
na al een hele week zere borsten te hebben, toch besloten om afgelopen zaterdagochtend 2 testen te doen en beide positief. 
Laatste maand door stress en omstandigheden niet echt met een zwangerschap bezig geweest..
En nu is t toch zover, zeer onverwacht ? maar zo blij!
sinds deze week pijnlijke borsten en de hele dag lichte krampjes en steekjes in mn onderbuik! Wat is dit spannend zeg, ik hoop zo dat alles goed gaat! Uitgerekende datum 18 sept. 

Gefeliciteerd nieuwe mommys to be!! 
@moobie. Als het goed is zijn we even ver ongeveer!! Tot nu toe ook 18 september uitgerekend! Heb jij de vk al gebeld? Wanneer heb je je eerste echo? 
Met hoeveel weken hebben jullie allemaal je eerste echo? Ik ga dadelijk in het spreekuur de vk bellen en de eerste echo plannen, mega spannend...

Hoi allemaal, 
gefeliciteerd voor alle nieuwe nieuwe mama’s! Wat leuk om verhalen te lezen van jullie. Ook heel fijn om te merken dat ik niet de enige ben die met vlagen zo onzeker en bang is. Echt een rollercoaster af en toe. 
Met mij gaat het prima. Sinds paar dagen last van een “lege maag gevoel” in de ochtend. Maar misselijk nog niet echt. Verder gevoelige borsten en soms een zwaar/vol gevoel in mijn onderbuik. Herkennen jullie dit gevoel? 
Zo lastig om je mond te houden he... soms ligt het op het puntje van mijn tong maar kan ik het nog net inslikken. Vandaag 6+1 weken zwanger. 26 januari naar de vk. Ik kijk daar naar uit maar vind het ook heel spannend na het lezen van verschillende berichtjes.
liefs 

@jjsept ik heb nog niets of niemand gebeld. Ik moet nog even aan het idee wennen, zal einde week denk ik de vk bellen voor een afspraak. 

Net weer thuis van een familieweekendje weg. Was best lastig zeg! Niemand weet het nog, dus we hadden van te voren wat dingen afgesproken zodat er niet teveel vragen gesteld zouden worden.
Zo had ik verteld dat ik 30 dagen zonder drank doe, eerste avond werd er geprobeerd me over te halen toch een wijntje te doen, maar toen ik nee bleef zeggen, hield dat snel op!
Helaas was ik echt misselijk, dus maar gezegd dat ik grieperig ben en daardoor geen trek in mn eten, ook dit werd goed opgepakt.
Gelukkig hadden we onze eigen slaapkamer, dus foliumzuur enzo kon ik gewoon in mijn toilettas op de kamer houden. Toch best gek als je zelf samen zo blij bent en je moet er 3en halve dag je mond over houden.
Thuis gekomen enorme buikpijn gekregen, erg bang dat het weer fout gaat (elke keer naar toilet is al spannend, stel dat er bloed bij zit). Snel toch weer een test gedaan en dikke duidelijke streep! Kon ook bijna niet anders, want heb geen druppel bloed verloren, maar toch... zo onzeker nadat het vorige keer fout ging....
Fijn om hier even mijn hart te kunnen luchten dames! heb wel een dagboek wat ik bijhoudt sinds we proberen zwanger te worden, maar lezen en reageren hier voelt toch anders.
Liefs

Hoi Iedereen! 
Leuk om alle verhalen te lezen!
Ik ben afgelopen donderdag achtergekomen dat ik zwanger ben. Heb vaker een test gedaan en was altijd mega wit en deed nu een ovulatietest (3 dagen voor mijn nod) en het streepje was donkerder dan het test streepje dus toch met middag urine een zwangerschapstest gedaan en na 2 sec was het streepje te zien! Totaal niet verwacht en was niet mega gepland maar zeker gewenst. 
Vind onwijs moeilijk om het geheim te houden maar heb nu een weekend gepland wanneer ik het mijn ouders en schoonouders wil vertellen zodat ik naar die data kan toe werken (als het nog goed gaat) en vrienden doen we als het goed voelt ben net 4 weken en paar dagen dus wil toch liever even wachter en zelf aan het idee wennen. Ben trouwens eind september uitgerekend! 

Ik kan alleen s nachts totaal niet slapen! ben klaar wakker:( hebben meerdere dit? 

@JJsept ik heb mijn eerste echo + intake volgende maandag. Ik ben dan 7 weken + 5 dagen. 
Ik moet zeggen dat de dagen nu echt voorbij kruipen. Ik vind het spannend maar heb er ook veel zin in! 

Terug
Bovenaan