Uitgerekend September 2019

Nou mijn bed staat nu ook op klossen maar wat hoog zeg vandaag maar een Krukje gehaald om wat makkelijker in bed te komen haha. 
Ik ga geen kunstvoeding halen heb zelfs geen flesjes in huis als het niet lukt is 't zo gehaald maar als je het in huis hebt dat je dan sneller opgeeft vindt ik onzin. 
Vandaag een fotoshoot gehad was zo leuk terwijl ik niet echt van foto's ben zitten er echt hele mooie tussen. Zo blij mee! 

Wát een week! Als ik dit van tevoren had geweten, was ik mooi thuisgebleven..
Ik slaap al sinds begin deze week slecht.. de bedden liggen niet echt lekker en het is boven bloedheet! (Of ik heb het gewoon heet haha)
Mijn hormonen spelen ook een behoorlijk spelletje.. ik kan ineens ontploffen en dat leid dan weer tot flinke discussies waardoor ik heb zitten janken als een baby. Voor mij nooit meer een vakantie als zwangere!!
Vandaag nog een dagje Wildlands gepland, dat zit hier in de buurt (vanaf huis bijna 3 uur rijden) en daar heb ik wel echt zin in! Benieuwd hoe dat gaat aangezien veel lopen en stilstaan ook steeds iets zwaarder word.
Vanavond weer héérlijk op mijn eigen bank en bed? ik kijk er echt enorm naar uit.
Morgen nog een groeiecho van ons mannetje en over 2 weken een liggingsecho, ik ben benieuwd hoeveel hij nu gegroeid is, bewegen en schoppen kan ie behoorlijk hard !

MamaPatty je kunt vaak bij attractie/ dierenparken een rolstoel huren, dat klinkt suf maar het is beter dan bekkenpijn ? en als je er een leuk spelletje van maakt wie je mag duwen valt het wel mee ? Jammer dat je vakantie niet helemaal verloopt zoals je had gehoopt. Gelukkig bijna weer lekker naar huis ☺️
Lovesept, ik heb ook een fotoshoot gedaan! Was toen 30 weken. Leuk hè ☺️ ik moet de resultaten nog wel krijgen. Heel benieuwd naar!

Iris K best een goed idee ! Haha
Als het goed is, is deze dierentuin sinds de verbouwing en verplaatsing 3 jaar geleden, voor een groot deel te bewonderen vanuit een bootje en een stukje met de safaribus. Anders is dat zeker nog een optie om te onthouden!!

Eefje- bij mij is het al een paar weken een stuk 'voller' down under ? ik kan het zelf niet meer zien maar mijn vriend zei het. En nu nog steeds zo haha. Heb gelezen dat dat komt door een betere doorbloeding overal, klinkt ook logisch.
Heeft niemand nog last van haar ribben? Ik merk echt sinds een paar dagen dat die baarmoeder steeds hoger komt en op mijn ribben en longen begint te drukken. Als ik verkeerd lig of zit, word ik ook echt een beetje benauwd. Als ze heel hard trapt nu, doet het ook gewoon zeer op mijn ribben.
Vandaag mijn eerste verlofdag! Toch een beetje gek. Ik vraag me ook een beetje af of ik me niet ga vervelen haha. Maar we gaan het zien.

Hier wel weer wat kunstvoeding in huis gehaald voor de zekerheid. Je kan in de supermarkt van die sachets halen, een doosje met 3 zakjes kunstvoeding geloof ik. Ik gaf mijn dochtertje borstvoeding maar uit het niets wilde ze ineens midden in de nacht niet aanhappen. Ik als nieuwe mommy natuurlijk helemaal in paniek en wat was ik blij dat ik toch wat kunstvoeding achter de hand had. Ik hoor idd vaak men zeggen “als je het nodig hebt is het zo gehaald”, maar midden in de nacht is dat toch wel wat lastiger haha.
Net de groei/liggingsecho gehad en hij is eindelijk goed gaan liggen!! Super fijn, geen versie in het ziekenhuis dus. Na de 2e meting wordt ie rond de 3700 gram geschat als ie met 40 weken komt. Geen kleintje dus maar ook geen gigantisch babytje. Blijkbaar is het normaal dat de tweede iets groter is, ben heel erg benieuwd!

Terug
Bovenaan