Uitgerekend September 2019

Yes, hier sinds gister weer de volgende mijlpaal kunnen afstrepen: 37 weken. Als er geen medische indicatie meer komt kan ik dus hopelijk bevallen volgens plan (badbevalling in het ziekenhuis). 
Verloskundige zei gister nog vrij zeker te zijn dat ze me nog in ieder geval 2x op controle zal zien komen aangezien alles zo "saai" verloopt. Nog steeds lage bloeddruk (90/60) en echt geen tekenen dat hij eerder zou komen. Wel helemaal ingedaald en heel beweeglijk. Die schopjes beginnen nu echt wel zeer te doen moet ik zeggen. Hij is vooral 's avonds laat heel actief, zo tussen 21:00-23:00 uur dus we hebben denk ik een avondbaby ;-). Verder voel me eigenlijk wel prima, ben inmiddels gewend aan het slaaptekort en de bekkenpijn en als je verlof hebt kun je alles gewoon lekker op je eigen tempo doen, dat scheelt een hoop!
Jessie: geniet van je verlof. Ik had niet gedacht er zo van te genieten!
Eefje: heerlijk he die nesteldrang. Hier is alles een soort van klaar maar je blijft toch dingen zien die je dan wil schoonmaken / opknappen enzo. Natuurlijk fijn als jullie de babykamer nog kunnen afmaken deze week. Geeft ook weer een stukje rust denk ik!
Volgens mij gaat het nu vrij rap met iedereen die met verlof gaat, succes met de laatste loodjes op werk!

Ik heb morgen ook mijn laatste werkdag. Kijk hier best naar uit inmiddels. Maar zo’n gek idee dat ik pas weer in januari 2020 terug kom! 

Geniet van jullie verlof dames! Ik moet nog 2 weken werken, maar begin nu wel echt af te tellen. Wat heb ik zin om even geen wekker meer te zetten. Gewoon lekker rustig aan te doen, beetje rommelen thuis, etc. 

Leuk om te lezen dat er nu meer dames zijn die (bijna) verlof hebben. Morgen is ook mijn laatste werkdag voor mn verlof. Waar ik eerst een beetje bang was voor verveling, heb ik er nu vooral veel zin in en behoefte aan. Geniet er allemaal van!!

Jaaaa ons meisje is gedraaid!!! ?? dus als het nu allemaal goed gaat lekker thuis in bad bevallen! Nu die naam nog ? We zijn al van 130 naar 4 opties gegaan, onze eerste optie lijkt nu nog steeds de beste. Vind dat zo'n grote en spannende keuze! Soms vind ik die naam prachtig en soms vind ik hem ook opeens weer stom. Hebben jullie dat ook?

Ik ben al een poosje met verlof maar moet zeggen dat ik me soms ook verveel wil veel doen maar energie is wel wat minder.. 
Ik heb het koffertje voor de kleine al ingepakt nu de mijne nog haha.
@mirtebabyfabriek wij hadden dat ook erg met een naam en we weten ook nog het geslacht niet haha
Wij vonden de keuze ook erg moeilijk wij hebben nu 2 meisjesnamen en 2 jongensnamen en dan beslissen we bij de geboorte welke het wordt.. Hopelijk is het dan makkelijk en voelt dan 1 naam als de juiste☺️

Wat fijn te lezen dat er verschillende kindjes gedraaid zijn. Ik duim ook voor mijn eigenwijze mannetje, maar tot nu toe gebeurt er weinig volgens mij (hij beweegt als een gek maar meer van links naar rechts volgens mij). Gaan het zien met de liggingsecho volgende week! 
Hier ook nog geen verveling. Ga morgen maar eens mijn vluchttas inpakken. Ik merk dat ik weer snel huilerig ben en ik vandaag echt een stunteldag heb.. laat alles vallen en laat bukken nou niet echt super gaan. Hoop morgen een betere dag ;-) 
wij hebben ook al tijden een naam, maar ook ik twijfel wel (lekker pieker momentje in bed). Gelukkig zet mijn partner me weer met beide benen op de grond.. 

Hier komt het verlof ook in zicht. Van te voren leek het me zo lastig om het werk los te laten maar inmiddels kijk ik er echt naar uit. Ik heb niet genoeg energie voor werk én babyzaken dus het lijkt me heerlijk om me straks alleen op mijn nesteldrang te kunnen richten ;)
Heeft een van jullie ervaring met het Schnuggle Babybadje? Mij lijkt het heel handig maar zoals met zo veel dingen is het zo moeilijk in te schatten als je zelf nog geen kleintje hebt. 

Terug
Bovenaan