Uitgerekend September 2019

Hoe is jullie ervaring met de baby dump?
Deze week zou onze bestelling komen... nou mooi niet dus . Misschien zijn t de hormonen maar ben er helemaal woest van. Heb vanaf maandag proberen te bellen en tot nu toe niemand gesproken. Heb zelfs 1x 40 minuten in de wacht gehangen. Dan benoemen ze tijdens t wachten dat je ook een mail zou kunnen sturen, ik kon dat inderdaad maar ondanks dat ik dst donderdag al heb gedaan tot nu toe 0 reactie.
Verder gaat het goed hoor, nog 2 weekjes werken . Maar de kleine donder zit nog volop in de stuit.

Nog een tip vandaag is extra korting bij Bopita in Amersfoort. Ik dga daar vandaag ook heen om te kijken voor een boxkleed. Winkel schijnt weg te gaan zodat de Prenetal kan uitbreiden. 

@Egeltje: Wat vervelend zeg! Bij ons hebben ze maandag de kinderwagen geleverd, precies zoals afgesproken. Verder dus geen negatieve ervaring. Wij kregen bij de kinderwagen een maxicosi en luiertas. Die hadden ze wel al eerder gebracht terwijl ik deze maandag als leverdatum had gekozen. Dat vond ik een beetje onhandig maar verder geen problemen dus. 
Onze andere bestellingen komen eigenlijk steeds bij babypark vandaan. Dat vind ik ‘fysiek’ ook een fijne winkel. 

Heerlijk vrijdag is officieel mijn verlof begonnen! Wat een verademing laptop ingeleverd en klaar.. 
Misschien een gek vraagje. Ik krijg altijd van die week mailtjes. Nu heb ik gelezen dat sex (voornamelijk orgasme en het sperma) weeen kunnen opwekken. Nu vind ik dit best spannend bij 34 weken. Je wilt natuurlijk dit niet op je geweten hebben zo vroeg! Weten jullie hoe dit zit? 

@Egeltje: wij hadden 22 juni besteld in de winkel met leverdatum 14/15 juli. Uiteindelijk 22 juli geleverd. 2x een kwartier aan de lijn moeten wachten tot ik iemand te spreken kreeg. Terwijl ik precies om 10 uur belde. Mijn vriend heeft beide keren rond 11 uur een poging gedaan om te bellen maar de verbinding werd verbroken wegens enorme drukte... 
Vorige week zondag het hele huis schoongemaakt. Zere liezen, rug en drukke baby als gevolg... maar her voelde zoo goed.. twee dagen later nog een zeurend gevoel in mijn buik en ineens was het weg. De baby "lijkt" naar beneden te liggen, maar af en toe voel ik ineens weer geschuif onder mijn ribben. 20 augustus krijgen we weer een echo en dan hoop ik echt dat ze goed ligt. Een stuitbevalling zie ik écht niet zitten 

Anemoontje hoe ik het begreep kan een orgasme alleen weeen opwekken als je op het punt staat te bevallen (dat het dan stimulerend werkt) omdat je baarmoeder dan samentrekt. Maar volgens mij nog niet “ver” van te voren. 
Egeltje ik heb geen ervaring bij babydump. Las wel over dezelfde klachten als jij op babybytes.nl daar werd er ook een topic over geopend dat er veel problemen met leveren waren.. frustrerend.. 

Hoi hoi, 
ik las al die tijd mee maar zoals jullie gemerkt hebben doet de forum bij mij erg moeilijk zodra ik ga reageren .. 
maar egeltje ik wil toch even je frustratie delen over babydump. 
Week 9 heb ik alles( complete kinderwagenset , maxicosi, box, badset, luiertas, isofix, matrasje noem maar op)  al besteld erg vroeg maar was leuke aanbieding. Ik zou het op mogen halen in week 28. 
Week 27 kreeg ik netjes een mail alles is binnen wij heel enthousiast der heen. Stond alleen de maxi cosi klaar. We hebben wel alvast alles betaald. En over 2 weken ( week 29 dus ) zou alles klaar staan. 

Week 31 toch maar even gebeld hoe het met de bestelling ervoor staat.  Het zou nog 2 weken duren. 
Afgelopen vrijdag gebeld en weer stond niet alles klaar .. mijn vriend is toen heel boos geworden en aangegeven dat ze het matrasje en kinderwagen maar ergens vandaan moesten toveren. Omdat we anders ons geld terug willen. 

Ons kindje is aan de grote kant en loopt 3 weken voor op groei ( kindje zit al op 37 weken qua groei)  dus we hebben niet zoveel tijd meer om alles klaar te maken haha 
gelukkig hebben wij vandaag kinderwagen en matrasje kunnen ophalen de rest krijgen we alsnog bericht van.
babydump blijkt overgestapt te zijn van distributie systeem en dat loopt nog niet helemaal zoals gepland ...
nouu dat merk ik ? 

Wat een vervelende verhalen! Lijkt me echt stress geven als je zo op je spullen moet wachten. Met die hormonen kun je dat nou ook niet echt gebruiken!

Terug
Bovenaan