Uitgerekend September 2019

Ben zo jaloers op iedereen die al met verlof is of bijna. Voor mijn gevoel moet ik nog heel lang werken (2,5 week). Haha. Het helpt niet echt dat ik erg moe ben door ijzertekort. Nou ja komen we ook wel weer doorheen. Heb me er al bij neergelegd dat ik de komende tijd (jaren) het met iets minder energie moet doen.
Over de naam van de baby waren mijn vriend en ik al uit voordat ik zwanger was, en ik twijfel nog steeds niet. Dus die blijft wel denk ik zo. Hopelijk komt iedereen de laatste loodjes goed door!

Hier vandaag controle bij vk gehad. Kleine bleek toch al met het hoofdje vast te zitten, dus verder dan ik dacht. Ik had op dat gebied niet veel gevoeld en dus niet het idee dat die al dieper lag. 
Verder de kraamspullen binnen. Zsm bed omhoog nu :)

Ik had de afgelopen paar dagen weer zo'n last van vermoeidheid, niet van gebroken nachten maar een ander soort moe, herkennen jullie dat? Alsof er weer een groeispurt was ofzo maar dat is in dit stadium (34.2) toch niet meer aan de orde? De baby bewoog ook veel minder dan normaal dus ik was weer even in paniek, gelukkig gisteren weer de beweging die ik gewend ben. Wel anders, minder getrappel en meer geschuif zeg maar. Er is duidelijk weer minder ruimte. Ik voel haar en of de baarmoeder echt op mijn ribben drukken dus het zou wel fijn zijn als de boel nog een beetje zakt.
Word nu 's ochtends ook wakker met gezwollen vingertjes ?
Het indalen gaat bij mij geloof ik heel geleidelijk. Sinds 32 weken heb ik af en toe een dagje krampen en steken die een paar uurtjes aanhouden. Ik waggel wel iets meer met mijn dagelijkse wandelingen maar niet dat ik nou echt een hoofd in mijn bekken voel. Woensdag weer een groeiecho, de laatste, ben benieuwd hoe ze erbij ligt.
Wij hebben ook een naam, we hadden heel vroeg al een naam maar we hebben deze na 30 weken ofzo toch met 1 letter verandert. Al die tijd noemde ik haar bij haar naam, nu dus de nieuwe, moest ik weer even aan wennen maar ben er heel erg blij mee. Maar blijf ook twijfelen hoor, het is ook zo belangrijk! De baby bij haar naam noemen maakt haar voor mij iets minder abstract.
Juffielies al zwemmen geprobeerd? Schijnen baby's ook makkelijker te draaien. 
Mariekesep wat fijn 37 weken! Komt dan wel heel dichtbij hè, spannend hoor. 
Mijn verloskundige zei dat bij eerste zwangerschappen de meesten bij week 41 worden geboren en zij heeft geen enkele haast haha. Ik ga komende week pas voor de eerste keer de bevalling bespreken. 

@Minni. pffff hier ook echt last van de vermoeidheid (gehad). De nachten waren over het algemeen prima maar hoe vroeg ik ook naar bed ging en hoe veel rust ik ook nam, niks leek te helpen. Afgelopen maandag een groeiecho gehad en de kleine bleek idd een flinke groeispurt te hebben gemaakt. Ik ben nu 34.3 dus het kan nog wel rond deze termijn blijkbaar! Vanochtend weer wakker geworden met veel meer energie, super fijn. Hopelijk kan jij dadelijk hetzelfde zeggen :)

Ik slaap gelukkig nog prima, nog steeds moe en futloos overdag maar in ieder geval wel het idee dat ik uitrust.
Zojuist liggingsecho gehad bij de verloskundige en HOERA! Mevrouw is ingedaald en ligt vast in het bekken! Ook was ze weer prima gegroeid. Nu 34w3d gehad, nog een weekje werken, volgende week klaar met verbouwen, het komt wel goed ? 
de verloskundige zei ook:”oh we hebben er een wakker gemaakt” maar het lijkt net alsof ze nog maar amper slaapt, herkennen jullie dat?
poeh nog ff dames!

Hi dames, 
Wat leuk weer om even bij te lezen! Hoewel soms ook wel een beetje jaloers ? moet nog maar 2 weken werken.. Ik merk dat het prima gaat tot een uur of 13:00, daarna wordt het wel zwaar, harde buik, last van rug en daarmee is concentratie ook foetsie ? probeer gewoon iedere dag rustig door te komen en geen nieuwe dingen meer oppakken. Wat dat betreft wel mazzel dat het nu vakantie is en het toch wat rustiger is. 
Vanmiddag weer controle bij de VK, ik ben heel benieuwd hoe hij nu ligt, denk wel al wat ingedaald aangezien mijn navel ook weer wat meer naar binnen is gegaan ?

Eefje https://www.ukje.nl/rond-boxkleed-oker-geel
Hier zijn en aantal ronde boxkleden in de  aanbieding ? ook leuke maxi cosi hoezen  overigens! 

Terug
Bovenaan