Uitgerekend September 2019

Egeltje ook ik heb vandaag gefrustreerd bij de kassa van Babydump gestaan .  Twee weken geleden was onze leverdatum van de kinderwagen en toebehoren, maar we hebben tot de dag van vandaag niets ontvangen. Deze week geprobeerd te bellen maar ik kom er niet door. mijn moeder is dinsdag voor me heengereden, er werd excuses gemaakt en beloofd dat ik dinsdag of woensdag gebeld zou worden, mooi niet dus. Ik vandaag zelf heen gegaan, er is wederom beloofd dat ik maandag of dinsdag gebeld ga worden. Ik moet het nog maar zien.
Als goedmakertje wel een knuffelbeer van een halve meter hoog meegekregen. Maar ik bestel daar helemaal niets meer!

Oh slechte zaak van Babydump zeg. Zeker als je het zo lang van te voren besteld hebt. En zeker als je kindje voorloopt op de groei. Dan wil je gewoon op tijd je spulletjes in huis hebben. 
Seks kan prima? Mocht er wel risico zijn dan heeft de verloskundige hier jullie al eerder op gewezen. Orgasme schijnt zelfs positief te zijn. En in sperma zit een hormoon dat ook de baarmoedermond verweekt, maar dan is echt in micro portie aanwezig en niet in de hoeveelheid die dat werkelijk in gang kan zetten. Dus nog maar even genieten van elkaar tussen de lakens want binnenkort is het wekenlang een no go area?
Wat heerlijk al die verlof berichtjes. Ik ben ook aan het aftellen... Nog 3 dagen deze week?en dan pas 2020 weer whoehooeeee!
Afgelopen week ben ik bij de acupunctuur geweest vanwege de slapeloosheid en rusteloze benen. Ik kon echt niet meer..Sinds die behandeling slaap ik een stuk beter. Zelfs eerder als mijn vriend in slaap gevallen. Nou dat is me nog nooit gelukt? Ik ben nu nog steeds wel moe, maar naar mijn idee in normale proportie wat 'hoort' gezien de omstandigheden ? Ben echt blij dat ik ben geweest. Volgende week weer terug.
Vrijdag controle gehad bij de verloskundige. Ik dacht dat ze wel ingedaald was, maar dat is helemaal niet zo haha. Ze ligt wel al iets lager. Verder kwam de vraag over of we al een idee hadden over de bevalling en eventuele wensen. Die morfine vind ik echt geen optie gezien mijn verleden met angst en paniek. Dus nu de optie ruggenprik besproken. Ook gezien het verleden en de gevoeligheid voor stemming en angst klachten lijkt het mij een goede optie omdat je er toch wat minder uitgeput uitkomt. Het staat niet vast. Ik begin zowel thuis als in het ziekenhuis (daar hebben ze een bad?) eerst met de yogabal en in bad en vanuit daar gaan we verder in overleg. Dat is voor nu het plan.
Ook naar de borstvoedingsvoorlichting geweest met vriend. We zijn allebei er wel echt wijzer van geworden en snappen nu ook dingen beter. 
Heeft iemand trouwens nog tips wat betreft die kenkels? Ik behoor nu echt tot de dikke voeten club??

Sex echt geen probleem.. Anders zou je dat de hele zwangerschap niet mogen. Het is idd alleen wanneer je lichaam echt op het punt staat te bevallen dat het misschien een laatste zetje kan zijn.
IrisK: nog bedankt voor de tip (boxkleden)! Even gekeken, alleen jammer genoeg niet mijn kleurtjes.
Vervelend voor iedereen die de spulletjes nog niet heeft/langer moet wachten. Wij hadden alles nog aan meubeltjes en maxi-cosi ed en we lenen de kinderwagen van mijn zusje. Die halen we vandaag op.
Groetjes!

Ps LadyJ: niet echt tips voor kenkels. Ik heb nog 'slenkels' (slanke enkels).. ? Behalve dan voeten/benen omhoog op de bank en circulatie op gang houden (fietsen, wandelen, wisselbadjes, massage (evt door een pro)).

LadyJ: bij mij scheelt het echt veel of ik rustig aan doe. Dinsdag had ik een (te) drukke dag gehad en woensdag na het werk had ik echt olifantenvoetjes. Nu doe ik het dit weekend lekker rustig aan en zijn mijn voeten nauwelijks verdikt en mijn enkels gewoon normaal. Een andere tip: veel water drinkt. Als je veel drinkt en plast schijnt je lichaam het overtollige vocht makkelijker af te kunnen voeren. 

Gelukkig vallen hier de kenkels nog mee haha. Wel heb ik al een aantal dagen hele zware armen. Iemand die dit herkent? Ben sowieso behoorlijk moe, ondanks dat ik nu rustig aan doe, maar die zware armen zijn voor mij nieuw.

Hier geen last van kenkels/slenkels of zware armen. Eerder van zware oogleden. ? 
Pfff echt nul energie en onwijs moe. Oh en warm! Niet normaal hoe warm ik het heb, hebben jullie daar ook last van?

Terug
Bovenaan