Uitgerekend September 2019

Heel herkenbaar de moeheid en het warm hebben. Vannacht ook weer wakker gelegen door een soort opvliegers. Gelukkig nu ook verlof dus kan overdag ook dutjes gaan doen☺️ 
Kenkels heb ik nog niet. Ik hou wel vocht vast in mijn benen, maar gek genoeg enkels en voeten niet echt! 
Ik zat bevallingsfoto’s te kijken op insta en heb echt zitten huilen, hormonen piek merk ik ook weer sinds deze week? Besefte mij opeens zo duidelijk dat straks je baby’tje in je armen ligt. Dat je zo’n wonder mag meemaken als een geboorte van je kind. Kijk er echt naar uit, helaas nog 6 weken tot de uitgerekende datum! 

AvdS ik heb het ook echt ontzettend warm! En zweten als een otter bij de minste inspanning! Ik zweet normaalg helemaal niet snel dus weet niet wat me overkomt ? 
Verder ook geen kenkels, maar wel heel erg gezwollen vingers waardoor ik de fijne motoriek een beetje kwijtraak. Irritant! Oef.. ik klaag wel veel hier, haha. 
Liesforum wauw inderdaad.. dat we over een paar weken allemaal zo'n kleine uk op onze buik hebben liggen maakt me echt zo blij! Ik kan het me nog steeds niet echt voorstellen maar ik heb er ook zoveel zin in. 

Ik heb het af en toe ook zo warm! Dat is dus iets wat meerdere hebben.. ik vond het al zo gek want normaal heb ik het altijd koud ?

Hier ook moeheid en warm: check check. Ik slaap nog steeds zonder deken. Heb geen/nauwelijks vocht in de benen of enkels. Wel in mijn handen, direct in de ochtend al. Lijkt dan of ze stijf zijn. 
Kijk er heel erg naar uit om de kleine te ontmoeten. Duurt voor mijn gevoel nog heel lang, maar voor je het weet is het zover ;)

Hier ook moeheid en warm: check check. Ik slaap nog steeds zonder deken. Heb geen/nauwelijks vocht in de benen of enkels. Wel in mijn handen, direct in de ochtend al. Lijkt dan of ze stijf zijn. 
Kijk er heel erg naar uit om de kleine te ontmoeten. Duurt voor mijn gevoel nog heel lang, maar voor je het weet is het zover ;)

nolaatje dat heb ik ook. Ik word soms ook wakker van mijn stijve slapende handen/vingers. 
En ook de warmte herken ik. Heb nooit overmatig zweet oid maar nu.. 

Wat grappig dat iedereen zo rond dezelfde termijn tegen dezelfde dingen aanloopt. Ik heb ‘s ochtends ook van die stijve, dikke vingers en wordt vaak met een slapende hand wakker. Dat zweten is ook zo herkenbaar. Aan het begin van de zwangerschap had ik het alleen maar koud en nu constant aan het zweten! Ookal is het nu wat koeler, ik draag nog steeds dezelfde kleding als tijdens de hittegolf ;)

Fijn die herkenbaarheid ik heb het ook zo bloed heet. 
Ik ben morgen 37w en begint het nu wel een beetje spannend te vinden.
Hoe is het met jullie spanning? 

Terug
Bovenaan