Uitgerekend September 2019

Idd zo herkenbaar. Bij mij is mijn interne thermostaat ook stuk ofzo.. Net stonden we nog met de buren te kletsen. Die kregen het koud en gingen gauw naar binnen. Ik vond het heerlijk haha. Ben ook de enigste in onze omgeving die blij wordt van de aankomende koelere week?? 
ZazouSept je zou wel eens idd gelijk kunnen hebben met wanneer je het drukker hebt eerder last van die kenkels krijgt. Ik voelde me na de acupunctuur een stuk beter en ben toen idd meer kan doen en langer door gegaan en toen kreeg ik er idd meer last van. Toch maar ff weer gas terug nemen en wat vaker met die voetjes omhoog? 
Vorige nacht had ik echt last van harde buiken. Soms voelde het echt als een kei in me buik. Deed ook zeer.. gister bewoog ze ook minder. Dus toen ging er ff weer van alles door me hoofd. Kan voor de hele wereld relativeren, behalve voor mezelf ? Vandaag is die harde buik weer weg en er wordt weer druk bewogen. Moeders weer geruststellend ?

[quote quote=10232671]Fijn die herkenbaarheid ik heb het ook zo bloed heet. Ik ben morgen 37w en begint het nu wel een beetje spannend te vinden. Hoe is het met jullie spanning?[/quote]
Al heeel lang niet gereageerd want werkte niet zo goed met telefoon maar wel steeds meegelezen. Ik ben ook 37 weken vandaag, 2sept :)
Ben wel blij dat de baby lang genoeg is blijven zitten nu. Op zich zijn alle belangrijke dingen ook klaar, dus hij mag komen. Maar ik moet zeggen dat ik ook nog zat dingen te doen heb en wil doen, me prima voel en me zeker nog niet verveel.
En, hoe graag we ook een kindje wilden, nu hebben we het samen heel leuk en tsja hoe is het straks... toch onbekend. Dus dat je mensen hoort zeggen : 'ik kan niet wachten!', dat heb ik niet zo. Zolang ik me zo voel en vermaak kan ik best nog even wachten, al heb ik er wel heel veel zin in hoor ;)
Maar het is gek dat het nu ineens kan gebeuren he. Weet niet of je ooit echt helemaal klaar er voor bent... 98% van de tijd ben ik heel relaxed, ook over de bevalling. De andere 2% zie ik vooral enorm op tegen het herstel en maak ik me zorgen om de baby. Stel je toch voor dat het alsnog mis gaat.....

Ik heb het afentoe wel warm. Maar ben ook nog druk en heb het idee dat de warmte ons huis niet goed verlaat. Bij naar bed gaan zet ik de ventilator aan en 's nachts zet ik deze een keer uit.
Ik ben eind van deze week 37 weken. Ik wil nu wel echt de babykamer af krijgen en de laatste dingen in huis afronden. Dat geeft rust. Verder ervaar ik niet echt spanning over de naderende de geboorte. Ook geen harde buiken gelukkig. Hoop vooral dat ze nog even blijft zitten. Wel ben ik benieuwd hoe het zal gaan en ben ik me bewuster van de fysieke pijn die de bevalling weer zal doen. Maar omdat ik weet dat ik het aankan heb ik ook vertrouwen dat het goedkomt. We gaan het weer zien.
Wat ik trouwens wel heb is jeuk op mijn buik! Minder prettig. Volgens mij omdat er nu toch weer rek op komt in deze laatste weken van groei.

Grappig dat sommigen nog zoiets hebben van laat de baby nog maar even zitten, vind het wel prima. Ik ben volgens mij tegenovergesteld? Ik ben nu 35 weken dus ik heb nu wel van oke nu moet ze wel echt even blijven zitten, maar als ik de 37 weken gepasseerd ben dan heb ik zoiets oke als het nu gebeurt prima en mag ze van mij wel komen.. ? Ik kan gewoon echt niet meer wachten en ben zooo nieuwsgierig. Omdat ik nu medisch ben i.v.m. mijn bloeddruk, laten ze me sowieso tot max. 40 weken lopen. Dus het kan al geen 42 worden, vind ik ook niet erg haha, nu nog max. 5 weken...
Ik zit af en toe bevallingsvideo's of vlogs op Youtube te kijken en als de baby dan geboren wordt, word ik zooo emo? Hormonen...
Ik ben ook echt blij dat ik nu met verlof ben, had er niet meer aan moeten denken om mijn werk te doen. Energielevel wordt ook steeds wat minder en krijg steeds wat meer kwaaltjes (ene dag duidelijk meer dan andere dag btw). Zoals benauwdheid, ribben die zeer doen, harde buiken, slechte nachten etc. Het is allemaal goed te overzien nog hoor, dus wil niet klagen maar meer rust en geen werk meer is wel echt fijn.

MelissaW ik heb 2 weken geleden met 33 weken een groeiecho gehad en op dat moment woog ze ongeveer 2,5 kilo. Geschatte geboortegewicht met 40 weken is 3800 gram. Dus goed op gewicht, Ze lag qua groei ook aardig wat boven het gemiddelde, alles rond de p75. Moet ik zeggen dat ik bij de geboorte ook 4000 gram was (ben geboren met iets meer dan 40 weken) en mijn man ook. Daarnaast ben ik als vrouw ook lang, mijn man is ook zeker niet klein (ik 1.81m, hij 1.86m). Dus allemaal goed verklaarbaar zei de verloskundige.

Hallo dames
Hier the same met de klachten. Opvliegers( heb de ventilator lekker nog aan af en toe), moeheid. En ik heb nog steeds last van kramp in de kuiten, magnesium helpt niet. Ik heb vocht in mijn tenen, verder nergens vocht. Hierdoor kan ik nog maar een paar schoenen aan ?...
Ik ben nu 34 weken, en volgende week krijg ik ligging/gewicht echo. Ik ben echt heeeeel benieuwd. Ik kan niet wachten om hem weer op beeld te zien en wat de verwachtingen zijn!! 
Ik moet nog een weekje werken en daarna verlof. Ik vraag mij alleen af wat ik ga doen dan.. ik heb de babykamer helemaal af, en alle spullen in huis, huis is volledig opgeknapt mede dankzij mijn lieve man. Dus wat ga ik dan doen? ? Ja veel rust nemen dan maar; lijkt mij alleen kei moeilijk aangezien ik moeilijk stil kan zitten....
Maar ja we zien wel.. succes met de laatste weekjes dames!! ?

[quote quote=10232712] Al heeel lang niet gereageerd want werkte niet zo goed met telefoon maar wel steeds meegelezen. Ik ben ook 37 weken vandaag, 2sept Ben wel blij dat de baby lang genoeg is blijven zitten nu. Op zich zijn alle belangrijke dingen ook klaar, dus hij mag komen. Maar ik moet zeggen dat ik ook nog zat dingen te doen heb en wil doen, me prima voel en me zeker nog niet verveel. En, hoe graag we ook een kindje wilden, nu hebben we het samen heel leuk en tsja hoe is het straks… toch onbekend. Dus dat je mensen hoort zeggen : ‘ik kan niet wachten!’, dat heb ik niet zo. Zolang ik me zo voel en vermaak kan ik best nog even wachten, al heb ik er wel heel veel zin in hoor Maar het is gek dat het nu ineens kan gebeuren he. Weet niet of je ooit echt helemaal klaar er voor bent… 98% van de tijd ben ik heel relaxed, ook over de bevalling. De andere 2% zie ik vooral enorm op tegen het herstel en maak ik me zorgen om de baby. Stel je toch voor dat het alsnog mis gaat…..[/quote]

Wij hebben dezelfde uitgerekende datum ? ik ben er ook klaar voor maar vindt het ook niet erg als het nog even blijft zitten. Vindt de bewegingen heerlijk in mijn buik. En ik wil nog een paar dingetjes kopen deze week voor de bevalling ?
Weet jij wat het wordt of ook niet? 

Terug
Bovenaan