Uitgerekend September 2019

[quote quote=10232828]Hebben ze bij jullie al verteld wat ze denken hoeveel je kindje gaat wegen? [/quote]
Bij ons wordt de kleine 8 pond geschat met 40w korte benen klein hoofdje maar veel spek op de buik.. Wij zijn ook niet lang dus dat verklaard 't wel 

Ja gek he en ze kunnen toch zomaar 4weken schelen :p 
Nee wij wilden het graag een verassing houden. Aan de hand van bakerpraatjes gokken veel mensen op een jongen, zou nu bijna verbaasd zijn als het een meisje was, maar kan me ook zomaar voorstellen dat zon geboorte zo overweldigend is dat je na een paar minuten ook nog maar eens gaat kijken wat het is :p
Wel beetje balen, heb nu 2 weken een antibioticakuur vanwege een (wss) tekenbeet. Als het idd een teek was natuurlijk alleen maar goed maar vind het toch vervelend voor de baby en word ook beetje ongelukkig van de bijwerkingenlijst....  Al weet ik dat je zonder antibiotica heus ook jeuk kunt krijgen en uitslag en schimmelinfectie en al die andere zwangerschapsbijwerkingen :p toch niet helemaal relaxed.

En vHs, wat te doen in je verlof :)? Nouuu je kunt sowieso alles nog 10x poetsen ;), beetje rondfietsen, even naar de bieb, lekker lezen, beetje netflixen, beetje zwemmen, klein rondje wandelen, dutje doen, koffie drinken met vriendinnen, koffie drinken in je eentje, de voorraadkast aanvullen, voorkoken, lekker naar de kapper, zwangerschapsmassage, al je foto's uitzoeken, fotoalbums maken,  ik vind het echt bizar hoe snel mijn eerste twee weken verlof om zijn gegaan. Een soort van 1 lange vrije zaterdag is het :) 

Jullie weten ook niet wat het wordt dacht ik he, Lovesept?
Onze baby wordt geschat op 3300gram rond 40weken. Maar zijn allebei zelf ook maar klein, denk dat het genoeg baby is voor mij ;)
En vind het bewegen ook heel gezellig :) Het is nu zo duidelijk een mensje in je buik. Soms gaat hij helemaal op en neer en steekt er zon voet uit aan de zijkant :p

Ja kan inderdaad zo 4 weken tussen zitten?
Wij weten het ook niet heerlijk zo verassing en al die speculaties ik denk zelf een meisje maar heel veel denken een jongen. 
Ben erg benieuwd 
Ik moet zeggen ik doe niet veel ben erg moe en doe vaak nog een tukkie in de middag. Wel wil ik heel graag het huis netjes hebben maar mijn energie is weinig 

Ja dat is wel vervelend. Mijn energie is 100x minder dan normaal maar heb wel geluk denk ik en toch nog een hoop over. Eerste week van mijn verlof heel veel gedaan, eerste dagen beetje te veel ook denk ik, maar ik word er al beter in ;). Geeft nu ook wel rust dat de 'belangrijke' dingen af zijn, ik werd echt helemaal gek van het feit dat de babykamer nog niet helemaal af was. 

Gisteren had ik mijn middagdutje overgeslagen en dan ben ik toch ineens heel sloom, beetje last van mijn rug. Maak elke dag een nieuw kort overzichtelijk lijstje. 

Zo ik ben ook weer bijgelezen ?. 
Met mij gaat het inmiddels steeds minder goed. Amper kwaaltjes gehad maar vanaf de 30 weken heb ik het toch zwaarder.. Nu ben ik as woensdag 34 weken zwanger. Nog 2 dagen werken en dan eindelijk verlof. Vanavond heb ik een check bij de verloskundige. En 20 aug de groei en ligging echo. 
Ik heb momenteel enorme pad voeten. Pas alleen mijn birkenstock slippers op de wijdse stand.. En het vocht wil maar niet weggaan. Zit veel met voeten omhoog en slaap ook met voeten omhoog. Mijn tenen zijn erg klein en daardoor doen ze ook enorm veel zeer door het vocht. Ook heb ik sinds gister avond last van mijn schaamstreek. Dus lopen doet ook wat zeerder dan voorheen. Maar dit kan komen omdat ik dit weekend veel gedaan heb in ons nieuwe huis. We hebben alle meubels in het huis geladen (ik heb alleen schoongemaakt). En het is nu bijna af. Deze week wordt alles afgewerkt en gaan we er vanaf het weekend eindelijk in wonen.
Ook is vandaag de babykamer en box geleverd. Die gaat vriendlief vanavond en morgen in elkaar zetten en kan ik lekker het kamertje inrichten. Alles is inmiddels gewassene en gestreken dus kan zo de commode en kast in.
Ik kan niet wachten om ons klein frummetje te ontmoeten en van mij mag het wel met 37 weken gelijk komen. Want ik ben er een beetje klaar mee ?. Al wil ik ook nog echt een paar weken genieten met vriendlief in ons nieuwe huis. Maar dat komt allemaal vast wel goed! 

Even een heel andere vraag. Hebben jullie al met je partner besproken vanaf wanneer hij niet meer veel gaat drinken ivm het kunnen rijden naar het ziekenhuis enz? Wij vinden het lastig om een week te kiezen. Sowieso vanaf 37 weken, maar daarvoor zou er natuurlijk ook al wat kunnen gebeuren. Hoe kijken jullie daar tegenaan en wat hebben jullie afgesproken?

Majom wij hebben hier geen afspraak over gemaakt. Mijn man drinkt alleen in t weekend en nooit té veel. Daarnaast gaan wij voor een thuisbevalling maar ook in geval van nood moeten wij natuurlijk naar het ziekenhuis.
Ik denk dat als hij teveel gedronken heeft de buurman even voor taxi chauffeur moet spelen. 

Terug
Bovenaan