Ja gek he en ze kunnen toch zomaar 4weken schelen
Nee wij wilden het graag een verassing houden. Aan de hand van bakerpraatjes gokken veel mensen op een jongen, zou nu bijna verbaasd zijn als het een meisje was, maar kan me ook zomaar voorstellen dat zon geboorte zo overweldigend is dat je na een paar minuten ook nog maar eens gaat kijken wat het is

Wel beetje balen, heb nu 2 weken een antibioticakuur vanwege een (wss) tekenbeet. Als het idd een teek was natuurlijk alleen maar goed maar vind het toch vervelend voor de baby en word ook beetje ongelukkig van de bijwerkingenlijst.... Al weet ik dat je zonder antibiotica heus ook jeuk kunt krijgen en uitslag en schimmelinfectie en al die andere zwangerschapsbijwerkingen

toch niet helemaal relaxed.
En vHs, wat te doen in je verlof

? Nouuu je kunt sowieso alles nog 10x poetsen

, beetje rondfietsen, even naar de bieb, lekker lezen, beetje netflixen, beetje zwemmen, klein rondje wandelen, dutje doen, koffie drinken met vriendinnen, koffie drinken in je eentje, de voorraadkast aanvullen, voorkoken, lekker naar de kapper, zwangerschapsmassage, al je foto's uitzoeken, fotoalbums maken, ik vind het echt bizar hoe snel mijn eerste twee weken verlof om zijn gegaan. Een soort van 1 lange vrije zaterdag is het