Uitgerekend September 2019

@gebruiker10102772 Gefeliciteerd!
Ik heb al 2 nachten wakker gelegen tot een uurtje of twee/half 3.. Of het erbij hoort of toeval is,  geen idee. Maar misschien (onbewust) ook aan het bedenken hoe je het iedereen gaat vertellen, haha! Vervelend is het zeker .. 

Morgen ga ik cadeautjes kopen voor de toekomstige opa en oma en na de echo donderdag ga ik het mijn ouders vertellen zo zin in! 

@JJsept  ik heb echo 18 feb..Ik ben dan denk ik in mijn 12e week... Heb wel een langere cyclus dan de meeste denk ik.

#duurtlang 

Pffff verschrikkelijk he dat wachten...
Ik kan met 6,5 week al terecht voor een echo. Erg snel dus dat is wel fijn, maar misschien te vroeg om iets te zien dus ik weet niet of het een voordeel is

Oh zo herkenbaar dat slechte slapen... weekend om 06:00 beide dagen wakker vanochtend om 04:30, zodra ik wakker ben begint mn hoofd baby overuren te maken. Ik heb 2 paarden en daar liggen vooral mn zorgen hoe ik dat allemaal moet gaan oplossen. Maar ook tot wanneer ik 6 dagen per week kan trainen. Zeg het liever tot 12 weken tegen niemand dus als ik dan niet rij (paard staat bij me zus) gaat ze wel denken ehhhh haha..

Hoi hoi!

Eerst en vooral ne dikke proficiat iedereen!
Ook ik mag mij hier aansluiten! 
Even mij voorstellen. Ik ben al een mama va 2 dochters 6 en 5 jaar maar nu in een nieuwe relatie. 16 december besloten om met de pil te stoppen en gisteren al een positieve zwangerschapstest ? Al bij de huisarts geweest en vermoedelijke bevalingsdatum is 25 september !

x sfiie

JJsept, jij ook vroege echo dus, ik ook. Heel benieuwd of er al hartactie te zien is. 

Ik slaap juist mega goed. Leg mijn hoofd op het kussen en schrik echt wakker van de wekker om 6.30. 

Ik heb sinds een paar dagen geen “lege maag” gevoel meer. Anderen die dat ook ineens niet meer hebben?! Er moet toch heel veel groeien in mijn buik?! :l

Hallo allemaal. 
Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben op dit moment 5 weken en 1 dag zwanger van de eerste. Ik ben benieuwd naar jullie “kwaaltjes”. 
Op het moment heb ik borsten die mega zeer doen. Moet veel plassen overdag. Verder geen last van misselijkheid of verandering van eetlust (thankgod) wel heb ik last van mijn darmen en met vlagen last van Menstruatie krampen. Hebben meer hier last van? Overdag meer last dan in de avond. Overdag maak ik me druk of het wel goed gaat omdat ik continue krampen heb. En in de avond maak ik me druk omdat ik dan eigenlijk niks voel ?. 
Ben erg benieuwd naar jullie reacties  

Terug
Bovenaan