Uitgerekend September 2019

Minnie, bij ons hetzelfde verhaal. Onze ‘enorme’ Baby werd na de tweede echo op 3900 gr geschat bij 40+4. Ik vond dat dus wel mee vallen. Je wordt inderdaad wel erg bezorgd gemaakt en het is nog maar de vraag of het klopt. Ze gaan bij 37 weken nog een keer kijken maar het schijnt de vraag te zijn hoe nauwkeurig de meting dan nog is. 
Juffielies, duimen dat de versie werkt. Lijkt me inderdaad spannend!! 

Eefje ja verschillende oefeningen van spinning babies ben ik al braaf een week of 2 aan het doen. Nou goed hij ligt al een week of 5 zo, ik denk dat hij uit zichzelf dit gewoon het lekkerst vind liggen. Hoop dat het lukt wanneer we hem een handje helpen! Fingers crossed. 

Juffielies: Succes hoor!! 
Hier zit de baby al wel met hoofd in het bekken. Afentoe erg ongemakkelijk als ze beweegt, dan voel ik het daar heel sterk en ook uitstralen naar mijn onderrug. Net of de botten van het bekken wat 'uitgezet' worden op dat moment. 

Ah Juffielies wat jammer dat hij lekker rechtop blijft zitten nog... Hopelijk geeft de Moxa hem al een impuls om te draaien! Ben benieuwd.
Anemoontje inderdaad fijn om in goede handen te zijn! En ja we lopen zo ongeveer gelijk, ik ben vandaag 35+2
Zazousept wel grappig hè, je denkt gewoon een mega baby te krijgen maar uiteindelijk valt het mee :p Kan nog steeds natuurlijk.. als ze tot week 42 blijven zitten ? 

Lief dat jullie allemaal zo meeleven :)
ik ga vanavond naar iemand voor de moxa therapie, ben benieuwd. Mocht dit niet aanslaan heb ik volgende week vrijdag een versie in het ziekenhuis. We gaan het meemaken! 

Ik ben benieuwd hoe het was JuffieLies?
vanaf vandaag heb ik verlof, en daar was ik echt aan toe! De afgelopen week teveel gedaan waardoor mijn buik rommelde en de baby héél onrustig was met zelfs een paar keer “oefenweeen” en voortdurend harde buiken ? nu ben ik dus bang dat ze eerder gaat komen, maar heb echt nog n week of twee/drie nodig haha. Niet mentaal, vooral fysiek maar dat zorgt ook voor onrust in mijn hoofd. Terwijl ik veel zwangeren hoor zeggen dat het kindje best wel geboren mag worden zodra ze 37 weken zijn. 
Vind die laatste loodjes ook echt mega zwaar ineens! 
Fijn weekend allemaal en ik wacht in spanning op het eerst volgende babynieuws ?

Net als Minty heb ik vandaag ook mijn laatste werkdag gehad. Ik vind het best dubbel. Ik ben er aan de ene kant écht aan toe, maar ik vind het ook lastig om het los te laten. Nu tijd om vanaf volgende week lekker te gaan rommelen qua kamertje inrichten, kleertjes wassen, en me nog meer op de kleine man focussen. En goed uit te rusten nu het nog kan ;)

Nou die moxa therapie lijkt in ieder geval wel wat te doen, hij was gisterenavond/vannacht en nu ook weer enorm beweeglijk. Maar of hij nu echt aan het draaien is denk ik nog niet. Ga het in ieder geval doorzetten tot de draaipoging in het ziekenhuis volgende week. Heb er wel een goed gevoel bij.Het kost een half uurtje per dag en het stinkt een beetje maar als dat het ergste is overleven we het wel ;-). 
Fijn verlof voor de meeste hier! Ik heb afgelopen week nog 3 dagen gewerkt en wilde absoluut niet met verlof, ik vind het lastig mijn werk los te laten, maar man wat was ik gesloopt na die 3 dagen. Ben dus toch wel blij met verlof en besef nu dat dit er niet voor niets is ;-)

Terug
Bovenaan